رئيس پليس آگاهي آذربايجان غربي از دستگيري مرد 100 چهره اي که با عناوين مختلف از جمله مامور وزارت اطلاعات در شهرستان مهاباد از مردم کلاهبرداري مي کرد،خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ رئيس پليس آگاهي آذربايجان غربي گفت: در پي اخبار واصله مبني بر اينکه يکي از مجرمان سابقه دار با جعل عنوان مامور ناجا در شهرستان مهاباد اقدام به انجام امور جعل و کلاهبرداري از شهروندان مي نمايد رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت. 

سرهنگ "رسول النقي پور" افزود: پس از چند روز تحقيق و انجام اقدامات فني لازم مشخصات متهم شناسايي و مشخص شد وي با سوء استفاده از عناوين مامور ناجا و مامور وزارت اطلاعات در محاکم قضايي و ادارات شهرستان مهاباد اقدام به کلاهبرداري و جعل اسناد نموده است. 

وي ادامه داد: با تلاش کارآگاهان زبده آگاهي و اطلاعات شهرستان فرد مورد نظر در يک اقدام غافلگبرانه دستگير و در بازرسي از منزل نامبرده اقلام و مدارک ممنوعه از قبيل کارت شناسايي نيروي انتظامي جعلي به همراه يک دستگاه بي سيم دستي، يک رشته دستبند فلزي، يک عدد اسپري افشانه دفاع شخصي، اتيکت ناجا و 500 برگ اوراق جعلي سازمان هاي مختلف کشف و ضبط شد. 

رئيس پليس آگاهي آذربايجان غربي در پايان با بيان اينکه متهم در بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي معترف شد، خاطرنشان ساخت: تحقيق از نامبرده پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت کشف اعمال مجرمانه وي کماکان در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.