سرپرست اداره آموزش شهروندي منطقه هشت از فعاليت مرکز علمي کاربردي آموزش هاي شهروندي با مدرک معتبر از دانشگاه جامع علمي کاربردي در سراهاي محلات منتخب شرق تهران خبر داد.

رحيميان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: اين فعاليت ها از سال 1391 تاکنون با هدف آموزش هاي هدفمند متناسب با شغل شهروندان در قالب نظام آموزش عالي مهارت صورت مي گيرد.

وي افزود: عناوين واحدهاي درسي پودمان در قالب 16 واحد درسي، مديريت مشارکتي، مديريت و برنامه ريزي فرهنگي و اجتماعي، سرپرستي مراکز اجتماعي و فرهنگي محله، مديريت و ساختار شهري محله، اقتصاد و فرهنگ در محله، روابط اداري و سازماني، برنامه و بودجه محله، جهت جمعي از مخاطبان تشکيل شده است که متشکل از شورايان، اعضاي هيئت امنا، مديران و ساختارهاي محلات است.

وي با اشاره به برگزاري کارگاه آموزشي آسيب هاي اجتماعي گفت: تشکيل اين کلاسها به منظور افزايش آگاهي شهروندان و آشنايي آنها با مضرات دخانيات است.

وي در پايان با اشاره به کارگاه آموزشي کاربرد مفاهيم شهروندي خاطر نشان کرد: هدف از برگزاري اين کلاسها افزايش اعتماد به نفس و ابزار وجود و استقلال فردي و تقويت روحيه اجتماعي و کارگروهي از دوران کودکي در خانه اسباب بازي است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار