دختر بیست ساله ای که دچار تصادف شده بود به طور معجزه آسایی از مرگ نجات یافت.

غلامزاده مدير روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي يزد در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:در ظهر روز شنبه ۲۲ تیرماه ۹۲ هنگامی که يكي از تيم هاي امدادي مصدوم تصادفی خود را به بیمارستان افشار يزد منتقل میکرد در مسیر به صحنه تصادفی رسید که هنوز کد امدادی اعزامی به محل حادثه نرسیده بود . مصدوم حادثه دختر۲۰ ساله ای بود که بر اثر برخورد خودرو وانت با وی برروی آسفالت بلوار جمهوری افتاده و خونریزی شدیدی از ناحیه سر و صورت داشت.
وی ادامه داد:حاضران در صحنه باتوجه به اینکه مجروح تنفس نداشت و نیز خون زیادی اطراف سر او جمع شده بود ، چادر وی را کامل بر رویش کشیده بوده و به تکنسین های اورژانس ۱۱۵ اعلام کردند که فوت کرده است .
 
غلامزاده عنوان کرد: تکنسین های باتجربه مصدوم را در حالیکه با صورت روی زمین قرار داشت به پهلو برگردانده و راه هوایی وی را نیز که مسدود بود باز نمودند و به محض باز شدن راه هوایی، تنفس دختر ۲۰ ساله برگشت . با توجه به وخیم بودن حال این دختر تكنسين هاي اورژانس ۱۱۵ مصدوم همراه  خود را دچار ضربه به ساق پا بود پیاده نموده و مصدوم بدحال را با انجام اقدامات پزشكي اولیه  به بیمارستان فرخی يزد انتقال دادند. اندکی بعد نیزتيم امدادي بعدي به محل رسید و مصدومي كه ساق پايش آسيب ديده بود  را به بیمارستان افشار يزد منتقل نمود و در نهایت با حضور اتفاقی و به موقع پرسنل فداکار اورژانس این دختر ۲۰ ساله از مرگ حتمی نجات یافت .
برچسب ها: مرگ ، تصادف ، معجزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار