رييس امور اندازه گيري و توزيع شركت گاز استان فارس گفت: هدف از ساخت مخازن آرامش جايگاه هايCNG، اندازه گیری ميزان گاز ورودي به جايگاه هاي سوخت گاز طبيعي(CNG) می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، 

عبدالله رحيميان نسب ، افزود: اين مخازن تاثير قابل توجهي در به صفر رساندن اختلاف ميزان و سطح گاز فروخته شده و قبض صادر شده دارد.

وی همچنین گفت: يكي از مشكلاتي كه موجب بروز اختلاف در بخش اندازه گيري گاز ورودي جايگاه هايCNG و شركت هاي گاز استاني شده بود با ساخت اين مخازن برطرف شد.

وي بیان کرد: استفاده از اين مخازن ، اختلاف هزينه فروش گاز در جايگاه ها ميان مالك و شركت گاز را به صفر مي رساند و در از بين بردن لرزش خطوط لوله و نيز خرابي هاي كنتورهاي توربيني بسيار موثراست.

رحيميان نسب افزود:همچنين اين مخازن در رفع نقايص فني جايگاه هاي سوخت CNG از جمله مكش گاز از ايستگاه بسيار موثر است و مي تواند براي ساير استان هاي كشور به عنوان يك الگو مطرح شود.

وی ادامه داد: سازمان مديريت اتوبوسراني شهرداري شيراز به عنوان بهره بردار و شركت گاز استان فارس به عنوان ناظر ، فعاليت اين مخازن را را زير نظر دارند.

رحیمیان گفت: ساخت مخزن آرامش جايگاه هاي سوختCNG علاوه بر اين كه يك اقدام در حمايت از توليد ملي است موجب حمايت از حقوق مصرف كنندگان نيز مي شود. /س


برچسب ها: ساخت ، مخازن ، گاز ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.