سيماي آذري شبكه سحر با افزايش ساعات پخش خود در ماه مبارك رمضان از 8 و نيم ساعت به 12 و نيم ساعت در شبانه روز، در لحظات ناب دعا و نيايش مخاطبان خود سهيم مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي  رسانه ملي؛ برنامه " سفره احسان " كه تهيه كنندگي آن را رامين بياني انجام داده است، از ابتداي ماه مبارك رمضان براي مخاطبان آذري زبان اين شبكه پخش مي شود .مجموعه " سفره احسان "  در استان هاي تهران، آذربايجان شرقي، اردبيل و جمهوري آذربايجان تصوير برداري شده است .

اين برنامه از بخش هاي مختلفي مانند: پخش ادعيه روزهاي ماه مبارك رمضان، قرائت و تفسير موضوعي آيات مختلف و متناسب با اين ماه، مصاحبه با شهروندان جمهوري آذربايجان و نقل خاطرات انديشمندان و علماي جمهوري آذربايجان و استان هاي آذري نشين ايران از ماه مبارك رمضان تشكيل شده است.

در اين مجموعه به معرفي همه جانبه آداب و مظاهر رفتار و منش هاي فردي و اجتماعي در اسلام از جمله نيكوكاري و جلوه هايي از آن نظير بررسي آداب وقف پرداخته مي شود. معرفي خيرين و نيكوكاران در قالب آيتمي با عنوان "چشم پنهان" در كنار بخش هاي ديگر چون روزه داري در اسلام و ديگر اديان آسماني در اين برنامه در نظر گرفته شده است.

مسعود واعظي و عليرضـا بابايي تصويربرداران، احمد گوديني صدابردار و ابراهيم زنهـاري تدوينگر " سفره احسان " هستند.
مجموعه برنامه " سفره احسان " از ابتداي ماه رمضان الكريم از ساعت 8:15 صبح به وقت تهران به مدت 30 دقيقه ميهمان نگاه مخاطبان آذري زبان شبكه جهاني سحر خواهد بود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار