شهيد بابايي به دليل سادگي و افكار مومن بايد نشان افتخار دريافت كند.

امير سرتيپ خلبان ناصر ايزدي در گفتگو با خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران، گفت: مومن تنها خدا را در نظر مي‌گيرد و عباس بابايي به دليل مکتني بودنش از همه مومن تر بود.

وي ادامه داد: عباس بابايي از هر بسيجي بسيجي‌تر بود و براساس ايثار، ايمان راسخ و استوراي به خداوند نگاه خدا پرستانه‌ او به همه چيز نام بسيجي به او داده شد.
وي در بيان خاطره‌اي از شهيد بابايي گفت: در مراسم تشييع پيکر يکي از خلبانان ارشد، شهيد بابايي با لباسي ساده، بدون درجه و علايم نظامي با وجود ازدحام جمعيت حاضر بود.

ايزدي فر ادامه داد: مردم در آن هنگام شهيد بابايي را نمي‌شناختند و برخلاف آدم هاي متكبر در گوشه اي مي ايستاد و با وجود فرمانده بودنش بسيار ساده بود.

وي به بيان بخشي از ويژگي‌هاي اخلاقي شهيد بابايي پرداخت و افزود: به دليل اعتقاد شهيد به گرفته شدن  وقت انسان با آينه و فرصت کم انسان براي پيمودن عرفان نظري و اجرايي در رسيدن به خداوند، همواره موهاي سر خود را با نمره چهار کوتاه مي‌کرد و از اين لحاظ بسيجي و ساده بود.

اين رزمنده در خصوص شخصيت شهيد بابايي افزود: وي با وجود سپردن مسير به سوي خدا و رسيدن به آخرين منزل عرفان اسلامي حق الله غرق در ذوب خداوند شده بود.

ايزدي فر به بيان انتظارات خود از دستگاه‌هاي برنامه ريزي تئوري پرداخت و عنوان کرد: اگر شهيد بابايي زنده مي‌بود بايد که براي بهره‌برداري از فكر و طرح او تمام امکانات رسانه‌يي، مديريتي و اتاق فکر در اختيار روشن قرار مي‌گرفت و به نام يک قهرمان جنگي نشان افتخار مانند ساير کشورها در پاسداشت اين قبيل ايثارگران به شيوه‌يي چشمگير و رسانه‌يي به او تقديم مي‌شد.
وي درباره‌ي شهيد بابايي گفت: شهيد بابايي هميشه‌ي چهره‌ي مصمم و صميمي شهيد بابايي که مردان خدا مانند او زندگي کرده و همچنين سير به سوي خدا داشته و رفته‌اند همان طور که رسانه‌ها نشان مي‌دهند در ذهنم وجود دارد.
وي افزود: فراموش نکنيم که آنها با رفتن خود کاري کرده‌اند و آنها که مانده‌اند بايد کاري زينبي کنند و گرنه يزيدي هستند و ايران اکنون به وجود بزرگاني مانند شهيد بابايي نيازمند مي‌باشد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار