نايب رئيس فراکسيون حمايت از توليد ملي گفت: اين فراكسيون پيشنهاد تشکيل صندوق حمايت از توليد ملي را ارائه كرد كه مطمئنا اين صندوق مي‌تواند منابع لازم براي حمايت از توليد را تامين کند.

جليل جعفري نماينده خلخال و کوثر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در بيان بررسي طرح يک شوري الزام دولت به کاهش 35 درصدي صادرات نفت و هم‌چنين طرح ايجاد حساب ويژه حمايت از توليد ملي گفت: از نظر من طرح کاهش 35 درصدي صادرات نفت نامعقول است به اين دليل قطعا براي توسعه کشور به صادرات نفت نياز داريم.
 
وي در ادامه با اشاره به طرح ايجاد حساب ويژه حمايت از توليد ملي بيان کرد: اين طرح بيش از 30 ماده دارد که در راستاي شعار حمايت از توليد ملي و كار و سرمايه ايراني تنظيم شده است.
 
عضو کميسيون انرژي مجلس ادامه داد: يکي از مواد اين طرح تاسيس صندوق حمايت از توليد ملي است که در واقع اين صندوق منابع لازم براي حمايت از توليد را تامين مي‌کند.
 
نايب رئيس فراکسيون حمايت از توليد ملي اظهار داشت: يکي از معضلات توليد، نبود منابع لازم براي سرمايه در گردش است که همان منبع لازم براي خريد اوليه به حساب مي‌آيد و بسياري از واحدهاي توليدي با اين مسئله درگير هستند که بعضا باعث تعطيلي اين واحدها مي‌شود.
 
جعفري ادامه داد: البته نبايد اين مسئله را ناديده گرفت که وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز طرح‌هاي مختلفي را در اين راستا ارائه داده و فراكسيون حمايت از توليد ملي نيز پيشنهاد تشکيل صندوق حمايت از توليد ملي را ارائه كرد كه با تشكيل صندوق حمايت از توليد ملي منابع لازم جهت توليد را تامين مي‌شود.
 
وي در پايان خاطرنشان کرد: اين اقدام بسيار سازنده است اميدواريم در هفته آينده اين طرح در مجلس بررسي شود که مطمئنا اقدامي مثبت در راستاي حمايت از توليد خواهد بود.


انتهاي پيام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار