عضو کميسيون امنيت ملي مجلس در واکنش به ادعاي گروهک تروريستي منافقين مبني بر ساخت سايت هسته‌اي زيرزميني در منطقه دماوند ايران، گفت: منافقين با دروغگويي و مظلوم‌نمايي مي‌خواهند خود را زنده نشان داده و جامعه بين‌الملل را با خود همراه كنند، لذا بي‌محلي مطلق بهترين پاسخ براي منافقين است.

"عباسعلي منصوري‌آراني" نماينده مردم کاشان، آران و بيدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به ادعاي گروهک تروريستي منافقين مبني بر ساخت سايت هسته‌اي زيرزميني در منطقه دماوند ايران، اظهار داشت: گروهك تروريستي منافقين روزهاي پاياني عمر خود را سپري مي‌كنند و بيش از آنكه كارايي داشته باشند در جهت انجام عمليات رواني در منطقه از آنها استفاده مي‌شود و آمريكا و رژيم صهيونيستي تنها درصدد استفاده ابزاري و رواني از اين مجموعه هستند.

وي در ادامه افزود: گروهک تروريستي منافقين در صدد است با طرح اتهامات بي‌اساس از خود چهره‌اي مظلوم براي افكار عمومي جهان ترسيم كنند، غافل از اينكه ماهيت جنايتكارانه آنها مدت‌هاست براي آزادگان جهان رو شده است و فقط مدعيان غربي، آن هم براي پيشبرد اهداف توسعه‌طلبانه خود از اين تروريستها حمايت مي‌كنند.

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينکه منافقين با دروغگويي و مظلوم‌نمايي مي‌خواهند جامعه بين‌الملل را با خود همراه كنند، تصريح کرد: منافقين هر از  چندگاهي با طرح شايعاتي درصدد جلب توجه محافل بين‌المللي و داخلي هستند و با تحليل‌هايي که بر ادعاي آنان مي‌شود مي‌خواهند نشان دهند که هنوز زنده هستند، لذا به اعتقاد بنده بي‌محلي مطلق بهترين پاسخ براي آنهاست  و بايد اين بي‌محلي را در خبرگزاري‌ها و مطبوعات برقرار کنيم.

گفتني است؛ گروهک تروريستي منافقين اخيرا ادعا کرده است ايران در حال ساخت سايت هسته‌اي زيرزميني در منطقه کوهستاني دماوند است.

شايان ذکر است، سخنگوي وزارت خارجه کشورمان نيز در واکنش به طرح اين ادعا، این مطالب را ادامه داستان سرایی‌های گروهک ورشکسته منافقین خوانده و عنوان کرده بی‌اعتباری گروهک تروریستی منافقین آنقدر زیاد است که انتشار چنین اخباری از سوی آنها ارزش پاسخگویی ندارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: منافقین ، سایت ، دماوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار