عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به ادعای گروهک تروریستی منافقین مبنی بر وجود یک سایت هسته‌ای در نزدیکی دماوند گفت: اين گروهگ تروريستي درصدد است با اين اقدامات وانمود كند كه هنوز مي‌تواند اخبار و اطلاعات تهيه كند در غير اين‌صورت ادامه حيات آنها به خطر مي‌افتد.

حجت‌الاسلام وحيد احمدي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادعای گروهک تروریستی منافقین مبنی بر وجود یک سایت هسته‌ای در نزدیکی دماوند اظهار داشت: وضعيت هسته‌اي ايران و اخبار و مباحث مربوط به آن از ديد قريب به اتفاق اکثر کشورهاي دنيا و از جمله آژانس بين‌المللي انرژي اتمي هيچ ابهامي ندارد.

وي افزود: به خوبي روشن است که تمام فعاليت‌هاي هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران زير نظر آژانس بين‌المللي بوده و با دوربين‌ها و اعزام بازرس‌هاي ويژه بررسي مي‌شود.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح کرد: آن چه پرونده هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران را تحت‌الشعاع قرار داده است، فضاسازي رسانه‌اي بوده که به هدايت برخي کشورها از جمله آمريکا که خود را نماينده جامعه جهاني مي‌دانند، صورت مي‌گيرد.

احمدي تاکيد کرد: قطعا در اين مسير  گروهک تروریستی منافقین که دشمني آن‌ها با جمهوري اسلامي ايران عيان است، با اين کشورها همکاري کرده و مي‌کنند.

نماينده صحنه و کنگاور با اشاره به علت همکاري گروهک تروریستی منافقین با اين کشورها خاطرنشان کرد: اين گروهگ ترورريستي‌ درصدد است‌ تا وانمود کند که هنوز با ايران ارتباط داشته و مي‌تواند اخبار و اطلاعات تهيه کند و در اختيار كشورهاي مخالف جمهوري اسلامي ايران قرار دهد.

وي تصريح کرد: در صورتي که  گروهک تروریستی منافقین اين اقدامات را انجام ندهد، قطعا براي کشورهاي همچون آمريکا هيچ سودي نخواهند داشت و در نتيجه ادامه حيات آن‌ها به خطر مي‌افتد.

احمدي در ادامه به حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد ماه سال جاري اشاره کرد و گفت: نکته ديگر آنکه برخي کشورها بعد از انتخابات به اين نتيجه رسيدند که بايد با جمهوري اسلامي کنار بيايند و مسائل هسته‌اي نيز حل و فصل شود بنابراين اگر مسائل ايران با جامعه بيرون حل شود، منافقين حيات خود را در خطر مي‌بينند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطر‌نشان کرد: اين ادعاهاي سازمان منافقين هيچ ارزشي ندارد و قابل استناد نيست بلکه صرفا براي ايجاد ابهام و فشار به منظور تضمين حيات خود هستند.

شايان ذكر است گروهک تروریستی منافقین اخیرا با انتشار اسنادی مدعی شد که ایران یک سایت هسته‌ای مخفی در نزدیکی دماوند احداث کرده است.
انتهاي‌ پيام/
برچسب ها: نیروگاه ، اتمی ، ادعا ، منافقین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار