رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تلاش غلامعلی حدادعادل برای حفظ انقلاب وجود رفتارهایی است که در طول تاریخ انقلاب و همچنین انتخابات اخیر از خود نشان داده است و اين امر در رفتار سیاسی این شخصیت مشاهده مي‌شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در مراسم نکوداشت "غلامعلی حدادعادل" تحت عنوان "مرد تقوا و تدبیر" که در تالار حوزه هنری سوره با حضور شخصیت‌های سیاسی و اصحاب رسانه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به شخصیت ولایتمدار حدادعادل، اظهار داشت: در جایی که قدرت و سیاست بسیاری از افراد را به سوی خود جلب می‌کند، ما به فکر نتیجه نخواهیم بود و اینجاست که تعقل، حکمت و نگاه مدبرانه از سوی برخی احزاب نسبت به این مقوله به عنوان وظیفه و تکلیف در اسلام نمود پیدا می کند.
 
وی افزود: مواضع دقیق و مشخص آقای حدادعادل در طول زمان برای همه ما درس بوده و در مقاطع مختلف در مراکز علمی_ دانشگاهی مسائل ریز فرهنگی را به مسائل کلان ارتباط داده و وی توانسته نقش خود را به خوبی در این عرصه ایفا کند.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: عبادت خالصانه غلامعلی حدادعادل و ترجمه قرآن کریم نشان دهنده این است که وی با هدفمندی برای آخرت به رفتارهای عالمانه خود در طول تاریخ تاکید ویژه داشته و به ایفای نقش پرداخته است.
 
حجت الاسلام و المسلمین خاموشی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش غلامعلی حدادعادل برای حفظ انقلاب وجود رفتارهایی است که در طول تاریخ انقلاب و همچنین انتخابات اخیر از خود نشان داده است و اين امر در رفتار سیاسی این شخصیت مشاهده مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تلاش ، حفظ ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار