"احسان عليخاني" خود را علت اصلي ناتمام ماندن قصه مهمان ديروز برنامه دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در سومين روزاز ماه مبارك رمضان برنامه "ماه عسل" با اجرا و تهيه‌كنندگي "احسان عليخاني" از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت. 
"احسان عليخاني" در ابتداي برنامه با اين جمله "ماه عسل" سوم را آغاز كرد كه سلام به روي ماهتون همه‌ي نگاه‌‌هاي شما براي ما دوست داشتني است اگر شما نباشيد "ماه عسل" هيچ رنگ وبويي نخواهد داشت. 
مجري در ادامه به ذكر چند نمونه اشاره كرد: ابتدا اينكه مهمانان ديروز ما خيلي دوست‌داشتني بودند شايد به خاطر زمان‌بندي و يا پرحرفي من قصه هاي مهمانان ناقص ماند. 
وي اظهار داشت: شما پوست از كله من كنديد من ديروز شلوار بادمجاني خاكي پوشيدم و نقدهاي شما باعث شد تا يكبار ديگر نوار برنامه "ماه عسل" را نگاه كنيم و حق را به شما دادم چرا كه در فيلم رنگ شلوار قرمز به نظر مي‌رسيد و گرنه من مي‌دانم عروسي و پاتختي دعوت نيستم و قرمز نمي‌پوشم در هر صورت من بي‌تقصير بودم. 
در ادامه يك زوج عاشق مهمان برنامه بودند مرد كه داراي بيماري فلج اطفال بود در خصوص آشنايي با همسرش گفت: مغازه لوازم آرايشي داشتم و هر از چند گاهي همسرم براي خريد لوازم آرايشي به مغازه مي‌آمد من از نوع پوشش و رفتار وي خوشم امد و فكر كردم او همان كسي است كه من آرزو دارم. 
و بعد "عليخاني" در پاسخ به جمله مهمان كه آيا من مي‌توانم حرف‌بزنم، ذكر كرد: من اينجا هيچ‌كاره هستم فقط هر از گاهي تو حرف شما مي‌ پرم. 
و در ادامه هنگامي كه "عليخاني" در ميان صحبت هاي ميهمان پريد، مهمان گفت مي‌گذاريد من صحبت كنم يا نه، "عليخاني" در پاسخ عنوان كرد: من مي‌خواهم حرص شما را در بياورم. 
و بعد ميهمان رو به مجري گفت: تصور من از شما در ذهنم قبل از روبرويي با شما يك انسان مغرور بود ولي الان نظرم تغيير كرده و بعد "عليخاني" بيان كرد من خود را خاك پاي همه ملت ايران مي‌دانم. 
و در عين تعريف مهمان از زندگي‌ خود و احساسش به همسرش متذكر شد كه من اصلا با كلمات بازي نمي كنم "عليخاني" در پاسخ با خنده گفت: تو داري با من بازي مي‌كني. 
و در ادامه يك زن و شوهر به همراه فرزندشان مهمان برنامه "ماه عسل" بودند./ي2

گزارش از سميه مرداني.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.