اتحاديه جهاني کليساهاي مسيحي خطاب به نمايندگان کنگره آمريکا اعلام کرد از تصويب طرح ضد ايراني خودداري ورزيد و از فرصت ايجاد شده براي تعامل با جمهوري اسلامي ايران استفاده کنيد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ انجمن "اتحاديه مسيحيان متحد" گروهي مسيحي که مقر آن در کشور "اوهايو" قرار دارد روز سه شنبه با ارسال نامه اي براي نمايندگان کنگره آمريکا از آنان خواسته است تا از تصميم خود مبني بر تشديد تحريم هاي ضد ايراني عليه ايران خودداري نمايند.

 اتحاديه جهاني کليساهاي مسيحي، اين گروه  در ادامه بيانيه خود افزوده است "با پيروزي "حسن روحاني" رييس جمهور جديد ايران اميد تازه اي براي گشايش در مذاکرات هسته اي ايجاد شده است. از همين رو ما قويا معتقديم که نمايندگان کنگره آمريکا مي بايستي از هرگونه اقدامي که آينده مذاکرات هسته اي و روابط دپلماتيک با ايران را به خطر اندازد جلوگيري نمايند." 

اين گروه در ادامه نامه خود افزوده است "معتقديم که نمايندگان کنگره آمريکا باید همکاري نزديکي با "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا داشته باشند تا از اين طريق امکان برقراري روابط ديپلماتيک با  ايران فراهم گردد. انتخاب حسن روحاني بعنوان رييس جمهور منتخب ايران فرصت تازه اي را در اختيار ما قرار داده تا در راستاي تقويت مذاکرات هسته اي گام برداريم. به همين منظور بايد تحريم هاي وضع شده عليه ايران برداشته شوند و رييس جمهور آمريکا از خود انعطاف بيشتري به خرج دهد تنها در اين صورت است که ايرانيان به پاي ميز مذاکره خواهند آمد. ما بشدت در مورد احتمال تصويب طرح جديد مدنظر نمايندگان آمريکايي عليه ايران نگران هستيم." 

نويسندگان نامه در ادامه با اشاره به تاثيرات منفي تحريم هاي ضد ايراني بر بيماران ايراني مي افزايند "دولت آمريکا بايد توجه داشته باشد که با ادامه تحريم هاي ضد ايراني مشکلات بيشتري را براي بيماران ايراني و دسترسي آنان به داروهاي مورد نيازشان ايجاد خواهد کرد." اتحاديه مسيحيان جهاني در  پايان نامه خود افزوده است "معتقديم که دولت آمريکا نبايد فرصت بوجود آمده براي تعامل با جمهوري اسلامي ايران را از دست دهد." 


برچسب ها: اتحادیه ، ایران ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار