رییس پليس فتا استان بوشهر از شناسايي و دستگیری عامل سریالی برداشت غير مجاز از حساب های بانکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ جهانشیری گفت: در راستاي رسيدگي به چند فقره پرونده واصله از دادسراي عمومي وانقلاب استان بوشهر با موضوع برداشت غير مجاز از حساب بانکي مربوط به شهروندان ، مراتب بلافاصله در دستور کار تيم عملياتي پليس فتا استان قرار گرفت.  
وي تصريح کرد: ماموران با انجام يکسري اقدامات فني و پليسي ضمن رصد و پايش مستمر فضاي مجازي و همچنين تحقيقات گسترده دریافتند که متهم به صورت حرفه ای اقدامات خود را در سطح شهر و در زمان شلوغی در چندین کافی نت انجام می دهد .  
رییس پلیس فتا استان بوشهر در ادامه بيان داشت: طي اقدامات فني و اطلاعاتي و همچنين رصد پرونده های متشکله مشخص شد متهم تعداد بیشتری از افراد را مورد هدف و طعمه خود قرار داده که با تحقيقات گسترده توسط کارشناسان زبده پليس فتا استان بوشهر متهم اهل و ساکن استان بوشهر شناسايي و دستگیر شد.  
سرهنگ جهانشیری در ادامه افزود : فرد دستگير شده پس از مواجه شدن با مستندات و ادله كارشناسان در بازجويي هاي صورت گرفته به برداشت غيرمجاز از حساب 7 نفر ، 16 مورد دسترسی غیر مجاز به حساب  و 6 نفر نیز  دسترسی غیر مجاز به اطلاعات  معترف شد./ز 
 
 

برچسب ها: متهم ، برداشت ، اینترنت ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار