مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت پرونده تخلف یک شرکت بازرگانی به دلیل عدم اجراي تعهدات ارزي خبر داد.

محمود احمدی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت:شعبه مركزي يك بانك در تهران به تعزیرات شکایتی کرد مبنی بر آنکه فردي اقدام به بازگشايي اعتبارات اسنادي جهت واردات كالا کرده بود و پس از طي مراحل اداري و عقد قرار داد از طريق نمايندگي یک بانك در بوشهر به یک بازرگان مبلغ يك ميليون و 398 هزار درهم امارات ارز پرداخت کردند كه با گذشت مدت قانوني از اجراي قرارداد، فرد مذكور به تعهدات ارزي خود عمل نکرده است.  
این مقام قضایی در ادامه اظهار داشت: پرونده اي در همين رابطه تشكيل و جهت بررسي به شعبه پنجم بدوي   تخصصي تعزيرات حكومتي بوشهر ارسال شد .  
وی بیان کرد: با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته  محل سكونت مشاراليه شناسايی نشد، لذاشعبه از طريق انتشار  آگهي در روزنامه كثيرالانتشار نسبت به شناسايي و احضار اقدام کرد كه درمدت قانوني در جلسه رسيدگي شعبه حاضر نشد و شعبه نیز با توجه به اسناد و مدارك و اجراي روند قانوني تخلف صورت  گرفته متخلف را به استرداد مبلغ ارز دريافتي به میزان یک میلیون 398 هزار درهم امارات به بانك محکوم کرد.  
احمدی در خاتمه افزود:در ادامه اجرای حکم شاكي كارت بازرگاني شركت به مدت یکسال تعلیق شد؛راي صادره با گذشت مهلت قانوني قطعي و لازم الاجرا است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار