مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از بررسی و تعیین تکلیف پرونده تخلف عدم اجرای تعهدات ارزی در تعزیرات حکومتی بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمود احمدی اظهار داشت: شعبه مرکزی یک بانک در تهران طی شکوائیه‌ای اعلام کرد فردی اقدام به بازگشایی اعتبارات اسنادی برای واردات کالا کرد و پس از طی مراحل اداری و  عقد قرار داد از طریق نمایندگی بانک در بوشهر به فرد مذکور مبلغ یک  میلیون و 398 هزار درهم امارات ارز پرداخت که با گذشت مدت  قانونی از اجرای قرار داد، فرد  مذکور به تعهدات ارزی خود عمل نکرده است .

وی بیان کرد: بنابراین پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و جهت بررسی به شعبه پنجم بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی بوشهر ارجاع داده شد .

احمدی گفت: با اقدامات قانونی از طریق مراجع ذیصلاح محل سکونت مشارالیه شناسایی

نشد و شعبه از طریق نشر آگهی در روزنامه کثیرالانتشار نسبت به  شناسایی و احضار اقدام کرد که در مدت قانونی در جلسه رسیدگی شعبه حاضر نشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر بیان کرد: شعبه با توجه به اسناد و مدارک و اجرای روند قانونی تخلف صورت  گرفته را محرز تشخیص داده و متخلف را به برگشت مبلغ ارز دریافتی به بانک  شاکی و تعلیق یکساله کارت بازرگانی شرکت محکوم کرد.

احمدی تاکید کرد: رای صادره با گذشت  مهلت قانونی قطعی و لازم الاجرا است.
برچسب ها: بوشهر ، تعزیرات ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.