مدیر گروه ارزیابی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی گفت: مشکلات نهاده های آب و تسهیلات مالی در اجرای طرح توسعه کشاورزی کاهش می یابد.

ˈمحمدرضا سمیعیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به نامگذاری سال 92 به سال ˈحماسه سیاسی، حماسه اقتصادیˈ اظهارکرد: بحمدالله حماسه سیاسی با حضور باشکوه آحاد مردم از اقشار و گروه های مختلف در عرصه خطیر انتخابات 24 خرداد محقق شد.

وی گفت: خرسندیم که امروز سرمایه گذاران و صاحبان سرمایه به گرمی وارد عرصه شده اند تا قسمت دوم پیام سال و حماسه سیاسی مدّنظر مقام معظم رهبری محقق کنند.

سمیعی با تقدیر از دست اندرکاران ستاد طرح توسعه کشاورزی شهرستان فیروزکوه، تصریح کرد: در ارزیابی های انجام شده، این شهرستان رتبه نخست اجرای این طرح را در بین شهرستان های استان تهران کسب کرده است.

وی افزود: تامین نهاده آب، مهمترین مشکل فراروی اجرای این طرح در شهرستان ها است که مقرر شده تا در این زمینه شرکت آب منطقه ای تعامل و همکاری لازم را داشته باشد.

مدیر گروه ارزیابی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: با نظر مساعد وزیر جهاد کشاورزی، مقرر است تا تمامی تسهیلات مربوط به بخش کشاورزی که پیش از این با عاملیت چند بانک توزیع می شد، در بانک کشاورزی متمرکز شود.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد؛ با اجرای موفق این دو مقوله مهم شاهد اجرای هر چه بهتر طرح توسعه کشاورزی و شکوفایی و رونق بخش کشاورزی باشیم./س


برچسب ها: آب ، سهیلات ، توسعه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.