اولين کنگره بين‌المللي و ششمين همايش يادگيري الکترونيکي در علوم پزشکي اول تا سوم آبان در شيراز برگزار مي‌شود.

دکتر ناهيد ظريف سانعي، دبير علمي کنگره بين‌المللي و ششمين همايش کشوري يادگيري الکترونيکي درآموزش علوم پزشکي در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، افزود: اين کنگره برآن است تا شبکه‌اي از متخصصان، مديران، برنامه ريزان، اساتيد و دانشجويان علاقه‌مند را به منظور تسهيل بحث و گفتگو در زمينه يادگيري الکترونيکي در سطح بين‌المللي و تعامل سازنده در يک محيط فرهنگي گردآورد.

وي گفت: هدف از برگزاري اين کنگره ارتقا سطح دانش و آگاهي و توسعه کيفيت يادگيري ذالکترونيکي، ارائه مباني نظري و يافته‌هاي علمي دراين حوزه است.

عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي شيراز تصريح کرد: اين کنگره از متخصصان، دانشگاهيان، دانشجويان و متخصصان حوزه يادگيري الکترونيکي و فناوري اطلاعات و ارتباطات و پزشکان دعوت مي‌کند تا آخرين يافته‌ها، تحقيقات و تجارب موفق در زمينه يادگيري الکترونيکي را در اين کنگره به اشتراک بگذارند.

وي خاطر نشان کرد: مديريت و رهبري يادگيري الکترونيکي در نظام‌هاي آموزشي، کاربرد شيوه‌ها و فناوري‌هاي نوين در يادگيري الکترونيکي، طراحي محيط‌هاي يادگيري الکترونيکي و توليد محتوا، ارزشيابي و کنترل کيفيت در يادگيري الکترونيکي از مصورهاي مورد بحث در اين کنگره است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار