خواهر محمد علي كشاورز در مورد خبرهايي كه اين روزها از حال فعلي برادرش در برخي سايت ها منتشر مي شود به شدت گله دارد.

خواهر محمد علي كشاورز در گفتگو به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: از خبرهايي كه اين روزها از حال برادرم در برخي سات ها و روزنامه ها منتشر مي شود به شدت گله دارم چرا كه حال فعلي برادرم را به شكل ديگري به اطلاع مردم مي رسانند.
وي افزود: اين سايت سعي در مخدوش كردن ذهن طرفداران محمدعلي كشاورز دارند چرا كه دائم در خبرها مطرح مي شود برادرم در اوضاع وخيم جسماني قرار دارد و هر لحظه قرار است به كما برود و از اين قبيل درورغ ها. اين درحالي است كه برادرم در صحت و سلامت كامل به سر مي برد و دوران نقاهت خود را مي گذراند و در وضعيت وخيمي نيست. شايد از دردهايي ناشي از عمل جراحي سختي كه داشته كمي رنج ببرد و تحت مراقبت هاي لازم توسط من و دخترم و نيز زير نظر دكتر باشد اما به آن شدتي كه در خبرها از قول خودشان منتشر مي كنند نيست و اگر به اين شكل ادامه پيدا كند مجبور مي شوم از طريق قانوني با اين خبرگزاري ها برخورد كنم.

همچنين محمدعلي كشاورز بازيگر سينما و تلويزيون گفت: من در حال حاضر دوران نقاهت پس از عمل جراحي سختي را كه داشتم طي مي كنم و سعي مي كنم تا جايي كه مي شود از خودم مراقبت كنم، خواهش مي كنم خبرگزاري ها و روزنامه ها خبرهاي كذب را منتشر نكنند و ذهنيت مردم را نسبت به وضعيت جسماني مخدوش نكنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار