مدیر کل ارشاد استان کرمان گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه 17 تیر ماه به منظور شرکت در چند برنامه فرهنگی و هنری این استان کرمان سفر می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی "احمد سعیدی"با اعلام این خبر گفت: بازدید از  روند ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی کرمان از جمله  روند ساخت تالار مرکزی کرمان و بازدید از عملیات اجرایی و مرمت فاز دوم موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان  از جمله برنامه های سید محمد حسینی وزیرفرهنگ و ارشاداسلامی به استان کرمان است. 
وی افزود:همچنین در عصر همین روز و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلمبرداری فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی  در شهر  سرچشمه شهرستان رفسنجان آغاز می‌شود. 
تالار مرکزی شهر کرمان یکی از پروژه‌های فرهنگی مهر ماندگار است .این تالار با 13 هزار و 500 متر مربع زیربنا شامل سالن‌های موسیقی، همایش و نمایش، گالری، سن متحرک، پلاتوهای تمرین تئاتر، فضای نمایشگاهی و کلاس‌های آموزشی است. 
  عملیات توسعه موزه هنرهای معاصر کرمان نیز در فاز دوم با حمایت‌ استانداری کرمان از مدتی پیش آغاز شده است،با بهره‌برداری از فاز دوم موزه هنرهای معاصر کرمان ، فضایی برای نمایش دائم آثار هنرمندان مطرح و پیشکسوت کرمان در نظر گرفته شده که آثار آنها به صورت ثابت به نمایش عموم گذاشته شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار