عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ مناطق آزاد را عامل خنثي سازي تحریم ها است به طوري كه منطقه آزاد ارس از سال گذشته تاکنون همگام با ايجاد واحدهای تولیدی رشد چشمگیری منطقه را به همراه آورد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد حسن نژاد نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند رو به رشد اقتصاد کشور، گفت: کشورهای در حال توسعه بهترین مکان برای سرمایه گذاری هستند در اين راستا با وجود فراواني منابع کشورمان بیشترین ظرفیت ها را برای جذب سرمایه در اختیار دارد.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي، مناطق آزاد را عامل خنثي سازي تحریم ها دانست و افزود:  منطقه آزاد ارس از سال گذشته تاکنون همگام با ايجاد واحدهای تولیدی رشد بی نظیر و چشمگیری داشته است.

عضو شورای پول و اعتبار کشور، منطقه آزاد ارس را پایلوت مناسبی برای فعالیت های سرمایه گذاری عنوان كرد و ادامه داد: منطقه آزاد ارس يكي از فرصت های مطلوب سرمایه گذاری در بخش صنایع کشاورزی و صنایع وابسته است كه با وجود منابع آبی و نیز افزايش قيمت محصولات کشاورزی در کشورهای آسیای میانه، می تواند سرمایه های فراوانی را در این بخش جذب کرده و امکان نگهداری، انتقال و صادرات این محصولات را به بازارهای هدف فراهم نماید.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار