عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع‌طبيعي مجلس از انتخاب اعضاي هيئت‌رئيسه تحقيق و تفحص از وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از تعطيلات بهارستان خبر داد.

"بهرام بيرانوند" نماينده مردم بروجرد در مجلس در گفتگو  با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره آخرين وضعيت تحقيق و  تفحص از وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: در هفته قبل از آغاز تعطيلات تابستاني بهارستان، اعضاي اين کميته تحقيق و تفحص متشکل از نمايندگان متقاضي طرح و تعدادي از اعضاي کميسيون کشاورزي، آب و منابع‌طبيعي مشخص شدند.

وي در ادامه افزود: هيئت‌رئيسه و کارگروه‌هاي اين کميته نيز پس از تعطيلات پارلمان مشخص خواهد شد و اعضاي کميته نيز پس از صدور احکام توسط رئيس مجلس کار خود را آغاز خواهند کرد.

عضو کميسيون کشاورزي به تشريح محورهاي اين تحقيق و تفحص پرداخت و اظهار داشت: بررسی میزان ثبت سفارش برنج، گندم و روغن در سال‌های ۹۰ و ۹۲ و میزان تحقق آن، بررسی میزان ارز اختصاص داده شده به این کالاها، بررسی نحوه توزیع کالاهای مذکور و تاثیر آن بر نحوه تنظیم بازار، بررسی واردات بی‌رویه محصولات بی‌کیفیت و همچنین بررسی نحوه واردات نهاده‌های کشاورزی و چگونگی توزیع آن پنج دلیل تفحص از عملکرد وزارت صنعت در مورد واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالاها است.

گفتني است؛  نمايندگان مجلس در جلسه علني روز دوشنبه بهارستان(20 خردادماه) با تحقيق و تفحص از وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد عملکرد اين وزارتخانه مبني بر واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالاها موافقت کردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تفحص ، وزارت ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار