رئیس مرکز جذب وزارت علوم گفت: دانشگاه هایی که در فراخوان های قبلی مرکز جذب وضعیت خود را مشخص نکرده اند امکان ثبت نام در فراخوان های بعدی را ندارند و فراخوان از 20 تير آغاز مي شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ محمد رضا مردانی، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علوم رئیس هیئت علوم تحقیقات و فناوری  صبح امروز در نشست خبری که در سالن همایش های این مرکز بر گزار شد طی سخنرانی گفت: در کمتر از 5 سال گذشته تاکنون 20 هزارعضوهیئت علمی و بورس از  طریق سامانه مرکز جذب در دانشگاه ها جذب شده است که این رقم نسبت به دوره های مشابه افزایش 18 برابری داشته است .

وی با بیان این نکته که متوسط سالانه جذب اعضای هیئت علمی بیش از 4 هزار نفر در طول سال است افزود: متوسط سالانه جذب اعضای هیئت علمی بیش از 4هزار نفر بوده و از این میزان بیش از 7 هزار نفر در سال 91 جذب شده اند.

مردانی تصریح کرد: در سه ماه گذشته تاکنون یعنی از ابتدای سال 92، 2 هزار نفر جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها شده اند.

وی در ادامه  به فراخوان جدید مرکز جذب  اعضای هیئت علمی اشاره کرد و گفت: هفتمین فراخوان سراسری جذب اعضای هیئت علمی از 20 تیرماه آغاز و تا یک ماه ادامه دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این نکته قابل توجه است که دانشگاه هایی که در فراخوان های قبلی مرکز جذب اعضای هیئت علمی وضعیت قبلی خود را مشخص نکرده اند امکان جذب در فراخوان های عادی را ندارند بنابراین به دانشگاه ها پیشنهاد می شود که درایام تعطیلات تابستانی وضعیت خود را از لحاظ جذب اعضای هیئت علمی مشخص کنند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار