محمد علی رستگار گفت: در بازی های آسیایی داخل سالن کره جنوبی متأسفانه در بخش مردان به جز علی اکبری ضعیف ظاهر شدیم.

محمد علی رستگار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه در بازی های آسیایی داخل سالن در بخش مردان به جز علی اکبری دو ورزشکار دیگر ضعیف ظاهر شدند.

وی افزود: انتظار داشتیم که ورزشکاران ما در این مسابقات عملکرد بهتری داشته باشند از عملکرد علی اکبری راضی بودیم اما از حجت رهنما و خسروی نژاد توقع بیشتری داشتیم که حداقل به فینال راه پیدا کند.

رستگار ادامه داد: در بخش بانوان نیز سمیه حیدری مبارزات بسیار خوبی انجام داد و مدال نقره دست پیدا کرد.

وی در خصوص علت نتیجه نگرفتن برخی از اعضای کوارش بیان داشت: گمان می کنم علت باخت این ورزشکاران عدم اتخاذ استراتژی مناسب در مسابقات بود ما از آنها انتظار داشتیم که آنچه در توان دارند به بهترین شکل در میدان مبارزه به نمایش بگذارند اما متأسفانه شاهد آن نبودیم.

وی ادامه داد: داوری مسابقات کوارش نیز باید شفاف تر شود تفاوت زیادی میان داوری جودو و کوارش وجود دارد که باید به آن واقف باشیم.

**میزبانی کره ای برای بازی های داخل سالن خوب بود

رستگار تصریح کرد: بازی های آسیایی داخل سالن در مجموع قابل مقایسه با بازی های آسیایی و مسابقات المپیک نیست با توجه به ابعاد بازی ها و رشته های حاضر در این رقابتها در مجموع شاهد میزبانی خوبی از کره ای ها بودیم و سطح این دوره از بازی ها بسیار بالا بود.

رستگار ادامه داد: همین الان تعدادی از ورزشکاران ما در قالب نیروهای مسلح مسابقاتی را انجام دادند و تیم جوانان به همراه دو ورزشکار بزرگسال در گرجستان  در اردوی مشترک به سر می برند در این اردوی مشترک گرجستانی ها، آلمانی ها و فرانسوی ها نیز حضور دارند و این طور که از صحبت های کادر فنی بر می آید کیفیت اردوها بسیار بالاست .

وی تصریح کرد:  از یک هفته پیش نیز تیم ملی نوجوانان در ارمنستان به سر می برند که برای مسابقات قهرمانی جهان نوجوانان  در آمریکا آماده می شود این رقابت ها 8 تا 12 آگوست برگزار خواهد شد.

 وی  ادامه داد:  سه تن از نوجوانان  ما نیز به مسابقات بازی های آسیایی نوجوانان در چین اعزام می شوند که در نیمه مرداد ماه برگزار می شود در انتهای تیر ماه نیز تیم ملی بزرگسالان شامل 5 ورزشکار و مدیر تیم ملی به مسکو می روند تا برای برگزاری  مسابقات و اردو آماده شوند.

وی ادامه داد:  بزرگسالان ما نیز اوایل شهریور ماه عازم برزیل می شوند و در مجموع روزهای پرکاری را در پیش داریم  که امیدواریم در مسابقات آینده نیز عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشیم./آق

برچسب ها: در ، بخش ، مردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار