مراسم قرعه کشی و افتتاحیه چهارمین دوره جام ستاره‌ها امروز با حضور هنرمندان عرصه موسیقی، سينما و فوتبالیست‌های سرخابي در هتل طوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مراسم قرعه کشی و افتتاحیه چهارمین دوره "جام ستاره‌ها" ظهر امروز (شنبه 15 تیر) با حضور نمایندگان هشت تیم حاضر در این رقابت‎ها در هتل طوبی برگزار شد.



براساس این گزارش چهارمین دوره مسابقات جام ستاره ها از 25 تیر ماه آغاز می‌شود و مراسم فینال آن 15 مردادماه خواهد بود.



این مسابقات که در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی سبز واقع در ولنجک برگزار می‌شود تا آخر ماه رمضان ادامه خواهد داشت. تیم‎هایی از هنرمندان و خواننده‎ها و تیم‎های پیشکسوت استقلال و پرسپولیس و تیم 98 فرانسه همراه با حامیان مسابقات در این دوره حضور دارند. پژمان جمشیدی و صدرا محرابی مسئولین برگزاری مسابقات هستند.



در این مراسم پژمان جمشیدی که هرساله مسوول برگزاری این مسابقات است ضمن تقدیر و تشکر از حضور هنرمندان و ورزشکاران اظهار داشت: به لطف و محبت هنرمندان عزیز و کمک و یاری آنها ما هر سال توانستیم این مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.



هنرمندانی همچون محمد رضا مهدوی - علی اوجی - سام درخشانی - پژمان بازغی - رضا یزدانی -  محمد رضا حسینیان - برزو ارجمند و محسن افشانی در این مراسم حضور داشتند.


در این مراسم که نمایندگان و سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده و برخی از حاضران در مسابقات از جمله رضا یزدانی، برزو ارجمند، سام درخشانی و پژمان بازغی در آن حضور داشتند، دو تیم پدر خوب و جام جهانی 98 به عنوان سرگروه معرفی شدند.


دو تیم پرسپولیس و پاراگ در شب نحست این بازی ها به مصاف یکدیگر می روند و دو تیم استقلال و پدر خوب نیز در گروه دیگر به هم به رقابت می‌پردازند.



براساس این گزارش، مسابقات فوتبال بین تیم‎های هنرمندان موسیقی و فوتبالیست‎های کشورمان موسوم به جام ستاره‌ها از سال 1389 هرساله در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار