درحال حاضر دختركشي در هندوستان به بحران بزرگي براي مقامات اين كشور بدل شده است. بسياري از خانواده هاي هندي ترجيح مي دهند پسردار شوند.بنابراين به محض آگاهي از جنسيت جنين دختر يا پيش از زايمان يا پس از آن، نوزاد را به قتل ميرسانند!

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،ساكنان منطقه اي در مركز بخش مادهيا پرادش هند، بدن نيمه جان نوزاد يك روزه اي را از زير خاك بيرون آوردند و به بيمارستان رساندند.

اين كودك كه در اثر جراحات وارد شده به بدنش خونريزي شديدي داشت به رغم تلاش پزشكان دوام نياورد و يك روز بعد جان سپرد.پليس هند معتقد است اين نوزاد دختر به احتمال فراوان قرباني سنت غلط دختركشي در هندوستان شده است و خانواده اين كودك نوزاد را زنده زنده دفن كرده اند.

پليس براي يافتن ردپايي از خانواده اين دختر يك روزه تمامي بيمارستان ها و مراكز درماني اطراف منطقه را بررسي كردند اما هيچ نشاني به دست نيامد كه اين امر نشان مي داد نوزاد در زايمان خانگي به دنيا آمده است.

در حال حاضر دختركشي در هندوستان به بحران بزرگي براي مقامات اين كشور بدل شده است. بسياري از خانواده هاي هندي ترجيح مي دهند پسردار شوند بنابراين به محض آگاهي از جنسيت جنين دختر يا پيش از زايمان يا پس از آن، نوزاد را به قتل ميرسانند. در حال حاضر اين بحران به قدري جدي شده كه طبق آمار در حال حاضر 750 دختر در برابر هزار پسر وجود دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار