اين مرد كه دو ماه پس از قتل همسرش حق بيمه او را گرفته به رغم گذشت 50 سال و وجود مدارك موثق همچنان مدعي است همسرش هنگام صيد ماهي در رودخانه به آب افتاده و غرق شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، قاتل زنان امريكايي نيم قرن پس از نخستين جنايتش پاي ميز محاكمه نشست.فليكس وايل 73 ساله متهم است در سال 1962 (50 سال پيش) در نخستين جنايت هولناك خود همسرش ماري‌هورتون وايل را كشته و جسدش را در رودخانه‌اي در لوييزانانو انداخته است.

اين مرد 11 سال بعد با زن جوان ديگري آشنا شد اما پس از مدتي اين زن جوان هم به طرز مرموزي ناپديد شد و هرگز نشاني از او به دست نيامد. اتفاقات عجيب براي زناني كه با وايل در ارتباط بودند به همين جا ختم نشد و همسر سوم اين مرد نيز درست 11 سال بعد به‌طور ناگهاني گم شد و تلاش پليس براي به دست آوردن اطلاعاتي از اين زن بي‌نتيجه ماند.در هر دو مورد آخرين كسي كه با اين دو زن جوان ديده شده فليكس وايل بود و چندين نفر به اين موضوع شهادت داده‌اند.

به رغم ادعاي بي‌گناهي اين مرد در قتل همسرش، گزارش پزشكي قانوني وجود كبودي بزرگي در پشت گردن مقتول و پارگي دهان زن بيچاره را در اثر فشردن پارچه‌اي در دهانش تاييد كرد.

اين مرد كه دو ماه پس از قتل همسرش حق بيمه او را گرفته به رغم گذشت 50 سال و وجود مدارك موثق همچنان مدعي است همسرش هنگام صيد ماهي در رودخانه به آب افتاده و غرق شده است.جلسه رسيدگي به پرونده اين مرد در صورت مهيا شدن شرايط، ماه آينده برگزار مي‌شود كه به گفته قاضي پرونده در صورت احراز جرم او، حبس ابد بدون عفو در انتظارش خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار