پسر يك پزشك متخصص پوست در امريكا درست نيم ساعت بعد از اين كه پليس تگزاس پدرش را به اتهام آزار و اذيت بيمارانش دستگير كرد، در بزرگراهي دست به خودكشي زد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دكتر «كالوين ري» پزشك معروف سان آنتونيو در تگزاس روز جمعه گذشته توسط پليس تگزاس در خانه‌اش بازداشت شد. گفته مي‌شود اين پزشك متخصص پوست زنان بيمارش را هدف نيت پليد خود قرار مي‌داد.



سخنگوي پليس تگزاس در اين باره گفت: زماني كه مأموران پليس به خانه دكتر كالوين ري وارد شدند، پسرش زاكاري در خانه بود. گويا وي از اقدامات سياه پدرش باخبر شده و علت بازداشت شدن پدرش را فهميده بود به همين خاطر از در پشت خانه به اطراف بزرگراه گريخته و خودكشي كرده بود.

پس از بازداشت پزشك امريكايي حدود 13زن ديگر از جمله كارمندان سابق بيمارستان محل كار اين متخصص پوست و بيمارانش به خاطر آزار و اذيت و فريب عليه او شكايت كرده‌اند.

دادستان تگزاس در اين باره گفت: ظاهراً پسر دكتر كالوين ري از قبل مي‌دانست پدرش بيمارانش را مورد تعرض قرار مي‌دهد ولي از ترس پدرش نمي‌توانست كاري انجام دهد تا اين كه درست نيم‌ساعت بعد از دستگيري پدرش در بزرگراهي خودش را جلوي يك كاميون انداخت و در دم جان سپرد.



اگرچه زاكاري قرباني اقدامات پليد پدرش شده است اما دكتر كالوين ري همچنان ادعاي بي‌گناهي مي‌كند. وي همه اتهاماتي را كه عليه‌اش در دادگاه ارائه شد، رد كرده و معتقد است راننده كاميون عمداً پسرش را زير گرفته است.

دكتر كالوين ري به عنوان يك مجرم جنسي به 20 سال زندان، 10هزار دلار جريمه نقدي و انجام 300 ساعت خدمات اجتماعي و شش ماه بازداشت خانگي محكوم شد. اين درحالي است كه وي با بي‌شرمي هرچه تمام‌تر مقامات قضايي را افرادي خودشيفته و احساساتي خواند و گفت: من اميدوارم بتوانم روزي شما را به خاطر حكم ناحق مجازات كنم.

وكيل دكتركالوين ري در جلسه محاكمه خواست تا اين پزشك متخصص پوست بتواند در مراسم تشييع جنازه پسرش شركت كند اما دادستان با درخواست وكيل موافقت نكرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار