نوجوان بي‌رحمي كه فرزندان يك خانواده انگليسي را در آتش كينه و انتقام خود سوزانده بود، پاي ميز محاكمه رفت.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،مادر انگــليسي كه 4 فرزند قد و نيم قدش را در جريان يك آتش سوزي عمدي از دست داده بود، در دادگاه حاضر شد تا با قاتل فرزندانش رو به رو شود.

ديسون آلن، جوان 19 ساله‌اي است كه 7 ژانويه گذشته، پس از ارتكاب جنايتي جنون‌آميز و ايجاد حريق عمدي در منزل صميمي‌ترين دوستش، فاجعه‌اي غم‌انگيز براي خانواده او رقم زد.

 
                                                          قاتل                                           چهار مقتول

در جريان اين حادثه هولناك كه در منطقه فركلتون لانكاشاير رخ داد، ميشل اسميت 36 ساله هر چهار فرزندش از جمله ريكي اسميت 19 ساله، جردن 2 ساله و هالي و الا، دوقلوهاي 4 ساله‌اش را در اين آتش‌سوزي از دست داد.

 آلن در حال حاضر با اتهام ارتكاب 4 مورد قتل و آدمكشي رو به رو است.

به تازگي جلسه‌اي در ارتباط با قتل‌عام چهار خواهر و برادر بي‌دفاع در دادگستري پرستون برگزار شد و در جريان اين جلسه دادستان پرونده با ارائه گزارشي تكاندهنده از اين جنايت هولناك، يادآور شد در زمان وقوع حادثه، آلن تنها كسي بوده كه به عنوان مهمان در اتاق خواب بچه‌ها حضور داشته و كسي جز وي نمي‌توانسته مسبب آتش سوزي باشد كه از كمد لباس‌ها شروع شده است.

به گزارش پرونده، متهم دوست خانوادگي اسميت‌ها بود و سال‌ها به عنوان صميمي‌ترين دوست ريكي (پسر نوجوان خانواده) به خانه آن‌ها رفت و آمد داشت.

شب حادثه كه مصادف با جشن تولد مادر خانواده بود، پس از رفتن مهمان‌ها قرار شد آلن آن شب را در خانه اسميت‌ها بگذراند. نيمه‌هاي شب ناگهان وي در حالي كه هراسان از پله‌هاي طبقه دوم به پايين مي‌دويد، فريادزنان اعلام كرد كه در اتاق خواب بچه‌ها آتش سوزي به راه افتاده است.

زماني كه ماموران آتش‌نشاني براي نجات كودكان به محل حادثه رسيدند، 3 فرزند خانواده «جردن، هالي والا» بر اثر خفگي ناشي از استنشاق گاز سمي جان سپرده بودند و ريكي نيز با وجود تلاش‌هاي فداكارانه‌اش براي نجات برادر و دو خواهرش طي مدتي كوتاهي پس از انتقال به بيمارستان جان باخت.

ديسون آلن، نوجوان سنگدل انگليسي ضمن انكار تمامي اتهامات خود، اظهاراتي را در جريان جلسه دادرسي بيان كرد كه به نظر مي‌رسد بيشتر با هدف منحرف كردن قاضي و روند قانوني دادگاه مطرح شده باشد.

رسانه‌هاي انگليسي گزارش داده‌اند، جلسات دادرسي اين پرونده همچنان ادامه دارد و قرار است به‌زودي تكليف محكوميت اين جوان كينه جو با اعلام نظر قاضي و اعضاي هيات منصفه مشخص شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار