یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: تقویت باورهای دینی مهم‌ترین وظیفه‌ای است که امروز بر دوش طلاب و روحانیون گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد در سومین نشست مبلغان نخبه و برتر دفتر تبلیغات حوزه علمیه که پیش از ظهر امروز در دفتر آیت‌‌الله مکارم شیرازی برگزار شد اظهار کرد: امروز باید مشکلات جامعه را به خوبی رصد کنیم؛ در شرایط کنونی باید باورهای دینی و اعتقادی را در جامعه تقویت کرد.

وی افزود: با وجود سیل تبلیغاتی دشمنان و هجمه‌های گوناگون رسانه‌ای علیه تشیع و اعتقادات اسلامی باید فعالیت حوزه‌های علمیه هم روزآمد و بیشتر شوند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز نصیحت کردن فایده‌ای ندارد خاطرنشان کرد: باورهای دینی کم رنگ شده‌اند و ابتدا باید اینگونه امور را سامان‌دهی کرد؛ حضرت محمد(ص) نیز طبیبی بودند که مرهم را بر زخم‌های اصلی مردم نهادند و طلاب و روحانیون باید سیره ایشان را ادامه دهند.

وی با تاکید بر تقویت باورهای دینی در جامعه توسط حوزه‌های علمیه و روحانیون گفت: این امر مهمترین وظیفه‌ای است که امروز بر دوش طلاب و روحانیون گذاشته شده است./س

برچسب ها: قم ، باور ، دینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.