پل راه روستايي " فيروزجاء _ سماكوش" محله در بخش بندپي شرقي شهرستان بابل بهره برداری شد

معاون وزير راه و شهرسازي در حاشيه اين مراسم  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:اين استان با توجه به نوع اقليم و شرايط توپوگرافي و به طبع تنوع فرآورده هاي كشاورزي كه دارد ، مسئله راههاي مناسب روستايي در آن به منظور حمل ونقل هرچه سريعتر ، آسانتر و در عين حال ارزانتر فرآورده ها به بازار مصرف همواره يكي از اصلي ترين دغدغه هاي ذهني مسئولين وزارت راه و شهرسازي مي باشد.

سيد حسين مير شفيع با اشاره به تعامل خوب و وجود هماهنگي لازم بين مسؤلين و مردم منطقه افزود : مسؤلان عزم جدي براي عمراني و آباداني منطقه را داشته و بحمدالله مردم منطقه نيز با درايت و همدلي در كنار مسؤلين هستند كه خود جاي شكر دارد.

وی تصریح كرد : خوشبختانه راه و شهرسازي مازندران در طول سال اقدامات گسترده اي را در زمينه بهسازي راههاي روستايي در استان در دست اجرا داشته كه اميدواريم اين تلاش ها با همياري و تعامل همه مسؤلين محترم استاني به بار بنشيند تا به فضل خداوند شاهد ايجاد راههاي دسترسي ايمن و مناسب براي روستاييان عزيز باشيم.

مديركل راه و شهرسازي مازندران نیز در اين مراسم با اشاره به اهميت راههاي مواصلاتي استان گفت : مازندران به دليل شرايط خاص منطقه اي ، تعدد روستاها در آن زياد بوده لذا راههاي ارتباطي اين روستاها با مراكز شهرها داراي اهميت خاصي مي باشد.

اسد افزود: در زمينه راههاي روستايي در استان انجام شده كه در حال حاضر از 10112 كيلومتر راههاي استان بيش از 7766 كيلومتر آن راه روستايي مي باشد.

وي در ادامه به مشخصات پل راه روستايي فيروزجاء – سماكوش محله اشاره و افزود : مشخصات اجرايي پل مذكور شامل يك دهانه 45 متري به عرض 7 متر با عرش خرپايي فلزي بوده كه با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد ريال به اجرا در آمده است.

مديركل راه و شهرسازي مازندران گفت: با ساخت پل مذكور بيش از 50 روستا در اين منطقه از نعمت يك راه ايمن ومناسب بهره مند شدند.

گفتني است پل مذكور به نام زنده ياد "رحيم شفيع تبار " نام گذاري شد./س

برچسب ها: بهره برداری ، پل ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.