مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: در برهه کنونی، بسیار لازم است تا هنرمندان از اخبار و اطلاعات جهان آگاه باشند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  عباس اعتماد پیش از ظهر امروز در جلسه شجره طیبه صالحین کانون بسیج هنرمندان شاهرود که در جوار قبور مطهر شهدای گمنام و با موضوع «شیعه و آگاهی به زمان» برگزار شد، لازمه موفقیت در جامعه را آگاهی به مسائل روز و داشتن اطلاعات کافی دانست.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: لازمه عمل آگاهانه و موفقیت در جامعه این است که انسان نسبت به مسائل روز آگاهی داشته باشد و اگر کسی بخواهد بدون اطلاعات کافی نسبت به محیط پیرامون خود عملی انجام دهد حتماً با مشکل مواجه می‏شود.

اعتماد عنوان کرد: ما مسلمانان باید در هر زمینه‏ای اطلاعات کافی و وافی داشته باشیم تا در مقابله با شبهات دچار انحراف نشویم؛ همچنین ایفای نقش روحانیت در جلسات باعث می‏شود تا روند نشست‏ها درست و رو به رشد باشد.

وی با اشاره به کلام‏الله مجید به عنوان بهترین مرجع انسان در همه زمینه‏ها اظهار داشت: برای کسب اطلاعات و افزایش دانش و آگاهی در هر زمینه‏ای باید از قرآن و نهج‏البلاغه و احادیث ائمه اطهار (ع) بهره گرفت و البته از اخبار و اطلاعات جهان نیز غافل نماند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود افزود: در عصری که ما به سر می‏بریم؛ اخبار و اطلاعات به یک چشم بر هم زدن مبادله و منتشر می‏شوند؛ یک بسیجی باید آگاه به زمان و مسائل روز و آشنا با فناوری‏های جدید باشد./ج1

برچسب ها: غافل ، بسیج ، شاهرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.