"ماريو تقدسي"، شب گذشته با حضور "پارسا پيروزفر" و "پيمان معادي"، عاشقانه ها را به 10 زبان براي مخاطبانش خواند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، حاضر در كنسرت بزرگ "هانيبال يوسف" و "ماريو تقدسي" در برج ميلاد،"ماريو تقدسي" در چهارمين شب از تير ماه، با 10 زبان، عاشقانه هايي را به هوادارانش تقديم كرد.
در اين كنسرت سه قطعه به زبان ايتاليايي، يك قطعه اسپانيايي، يك قطعه مكزيكي، يك قطعه كوبايي، يك قطعه آمريكاي لاتين، يك قطعه ارمني، يك قطعه آشوري با صداي "فولك آشوري"، يك قطعه با زبان مشترك ايتاليايي و انگليسي، يك قطعه با زبان مشترك آلماني و ايتاليايي، قطعه هايي به زبان فرانسوي و رومانيايي و 8 قطعه محلي ايراني توسط "ماريون تقدسي" براي طرفداران، خوانده شد كه با استقبال بي نظيري از جانب آنها روبرو شد.
از جمله قطعه هاي ايراني در اين كنسرت مي توان به "ميخوام برم كوه"،"رشيدخان" و قطعه اي آذري اشاره كرد.
همچنين آخرين قطعه اي كه "ماريو تقدسي" براي مخاطبان خواند، قطعه "اي ايران" بود كه باعث ايجاد شور و شوقي در سالن شد كه مخاطبان همگي ايستادند و با او همخواني كردند.
"ماريو تقدسي" اپراي بازيگر را به تمامي ميهمانان بازيگر حاضر در سالن تقديم كرد كه از جمله اين بازيگران مي توان به "پارسا پيروزفر"،"پيمان معادي"،"ايرج نوذري" و "هادي مرزبان" اشاره كرد.
از ديگر ويژگي هاي منحصر به فرد كنسرت"هانيبال يوسف" مي توان به برخورد بسيار صميمانه او با هواداران و تعويض لباس هاي متعدد در خلال كنسرت و ادامه اين برنامه تا ساعت 1:30 بامداد اشاره كرد./ي2

گزارش از: بهاره كنجكاوفرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۰۲ ۱۹ تير ۱۳۹۴
مکزیک و کوبا جزئی از آمریکای لاتین است و زبان مشترک همه ی آمریکای لاتین اسپانیایی است.پس قطعه مکزیکی ، کوبایی ، آمریکای لاتین و اسپانیایی یکی است.لطفا دقت فرمایید
آخرین اخبار