محققان نواری طراحی کرده اند که با بسته شدن بدن تان می تواند علایم حیاتی تان را چک کند.

 به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، یک دستگاه نظارت قلبی و عروقی به طور بی سیم طراحی شده است این دستگاه فعالیت  بدنی، ضربان قلب و درجه حرارت بدن را نمایش می دهد .

در این فناوری از علم الکترونیک و تکنولوژی بی سیم استفاده شده است با این دستگاه برای نظارت دقیق بر قلب و عروق، دیگر نیاز به ویزیت دکتر نیست.



 این دستگاه  مانیتورینگ قلبی و عروقی می تواند به بیماران کمک کند تا به فعالیت روز مره شان بپردازند.

با این دستگاه نظارتی حتی قادرید مراقبت های بهداشتی اعضای خانواده خود را به عهده بگیرد.

 این دستگاه برای مبتلایان به بیماری قلبی و عروقی و همچنین کسانی که در معرض پیشروی بیماری های قلبی و عروقی هستند و نیازمند نظارت مداوم هستند بسیار سودمند و حتی ضروری است این دستگاه دارای یک نوار است که سرتاسر  نیم  تنه را می پوشاند.



 در این بند از تجهیزات اضافی که موجب اذیت بدن می شود همچون سیم، دکمه بسیار کم استفاده  شده است تا بیماران بتوانند سراسر روز این بند نظارتی زیر لباس خود ببندند و نظارت مستمر بر علائم حیاتی ذکر شده داشته باشد.

 در این سیستم طراحی شده یک مانیتور هم وجود دارد که علائم حیاتی را رویش نشان می دهد این مانیتور پس از دریافت اطلاعات بیمار و جمع آوری آن های یک نمودار روند وضعیت بیمار را رسم می کند تا بیمار بتواند نتیجه صحیحی در خصوص روند بیمار یا  درمان خود داشته باشد.

 این مانیتور جیبی است و قابل حمل است 

 محققان یک بازوبند هم طراحی کرده اند که فشار خون را بررسی می کند این بازوبند بی سیم است و یافته ها را بر روی مانیتور نشان می دهد.

محققان وعده داده اند این دستگاه به همراه وسایل جانبی اش برای اواخر سال 2013 آماده عرضه بازار است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار