دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی است و بازی کردن کنار چنین بازیکنی برای من افتخار بزرگی است.

حامد لک دروازه بان تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: علی کریمی اسطوره فوتبال ایران است و نیازی به تعریف من ندارد. کریمی به لحاظ فنی و شخصیتی بازیکن بزرگی است و بازی کردن کنار چنین بازیکنی برای من افتخار بزرگی است تیم ما می تواند از تجربه کریمی به خوبی استفاده کند و به اهدافش در فصل جدید برسد.

وی افزود: بازیکنی مثل کریمی هر 20 سال یک بار در فوتبال ما به وجود می آید و ساخته می شود. باید قدر چنین بازیکنانی را بدانیم و به راحتی از کنار نام و اعتبار آنها رد نشویم. به نظر من حضور کریمی در تراکتورسازی یکی از بهترین اتفاقات ممکن برای تیم ما در فصل جدید بود و مطمناً تأثیر ایشان را در طول فصل خواهیم دید.

لک در پایان گفت: هدف تراکتورسازی در فصل جدید قهرمانی در لیگ و کسب نتایج خوب در آسیا است به همین دلیل با تمام توان تمرین می کنیم تا با قدرت و آمادگی و هماهنگی کامل وارد مسابقات شویم. فصل سختی را در پیش داریم اما می خواهیم نتایج خوبی کسب کنیم و دل مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی را شاد کنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار