" تراويس بيكل"، "تايلردردن"، "مايكل كورلئونه" در فيلمهاي "راننده تاكسي"، "باشگاه مشت زني" و"پدرخواننده" تصوير خاكستري از دنياي ما را نشان دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛" تراويس بيكل"،"تايلردردن"،"مايكل كورلئونه" در فيلمهاي "راننده تاكسي"، "باشگاه مشت زني" و"پدرخواننده" تصوير خاكستري از دنياي ما را نشان دادند.

تراويس بيكل، «راننده تاكسي» (1976)


مرد تنهاي خيابان‌هاي نيويورك در فيلم كلاسيك مارتين اسكورسيزي ديگر تحمل ندارد. پس يك تنه مقابل آدم‌هاي كثيف و پليدي‌ها مي‌ايستد تا خيابان‌هاي شهر را از آلودگي‌ها پاك كند. تراويس بيكر يكي از به ياد ماندني‌ترين شخصيت‌هاي تاريخ سينماست، با بازي رابرت دو نيرو كه براي او نامزدي اسكار به ارمغان آورد.

تايلر دردن،«باشگاه مشت‌زني» (1999)


براد پيت در باشگاه مشت زني باهوش، توانا در انجام هر كاري و از هر نظر آزاد است و اينها درست همان ويژگي‌هايي است كه ادوارد نورتون مي‌خواهد داشته باشد. تقابل اين دو شخصيت در مطالعه موشكافانه ديويد فينچر درباره مردان دنياي معاصر، مادي‌گرايي و صابون سازي، تصويري تكان دهنده و تاثيرگذار به تماشاگر ارائه مي‌دهد.

مايكل كورلئونه،سه گانه‌ي «پدرخوانده» (1990-1972)

براي پسر كوچك  دون كورلئونه خانواده بر هر چيز ديگري مقدم است. مايكل قهرمان جنگ است، با آينده‌اي درخشان ولي قسمت‌اش اين است كه رياست امپراطوري كورلئونه را به عهده بگيرد. مي‌شود با او دوست بود و فقط نبايد به او خيانت كرد چون در آن صورت جاي خائن خوابيدن كنار ماهي‌ها خواهد بود./ص

منبع: دنياي تصوير
برچسب ها: ن ، ن ، ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.