رييس سازمان نيروي مقاومت بسيج مستضعفين گفت:بسیج سازندگی در تحقق حماسه اقتصادي نقش كليدي دارد

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، سردارمحمدرضا نقدي در همايش بسيج سازندگي استان مركزي در اراك افزود: رويكرد بسيج سازندگي در طرح هجرت، علمي كردن اقدامات و فعاليت هاي مختلف در عرصه كشاورزي، دامداري و باغداري است.
وي ادامه داد: براي تحقق اين امر مهم كارگروه كشاورزي به صورت علمي در پايگاه هاي مقاومت بسيج روستايي تشكيل شده كه در اين زمينه مي توان از نيروهاي مخلص بسيج مهندسين استفاده كرد.
رييس سازمان نيروي مقاومت بسيج مستضعفين بيان كرد: اشتغالزايي پايدار و مولد و افزايش همه جانبه توليد داخلي بالاترين حماسه و جهاد است كه بسيج بايد در اين زمينه با قوت و قدرت وارد شود.
وي اضافه كرد: بايد با استفاده از علمي شدن در بخش كشاورزي، امنيت غذايي ملت را تضمين كرد و از واردات بي رويه جلوگيري نمود.
سردار نقدي اظهار كرد: با بكارگيري شيوه هاي علمي مي توان توليد محصولات مختلف كشاورزي را افزايش داد كه حركت بسيج سازندگي براي تحقق اين موضوع مهم آغاز شده است.
وي اضافه كرد: تحقق حماسه اقتصادي خواست و مطالبه جدي رهبرمعظم انقلاب اسلامي است.
فرمانده سپاه روح الله استان مركزي نيز در اين همايش گفت: بسيج سازندگي براي خدمت صادقانه و خالصانه جوانان و كمك به دولتمردان و ملت وارد عرصه اقتصادي شده است.
سردار مهدي صديقي بيان كرد: جوانان با حضور در بسيج سازندگي به صورت علمي با عرصه كار آشنا شده و يافته هاي علمي خود را براي آباداني مناطق محروم و روستايي به كار مي گيرند./س

برچسب ها: بسیج ، تحقق ، حماه اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.