سومين مسابقه ملي فناوري نانو امروز چهارشنبه 12 تير ماه با تحليل از سي نفر تز فعالان اين دوره از مسابقات در دانشگاه صنعتي امير‌كبير به كار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران، "عليرضا عالمي" دبير سومين مسابقه ملي فناوري نانو در مراسم اختتاميه با بيان اين كه در مراسم امروز از 10 نهاد، 10 كارشناس و 10 نفر برتر در حوزه فناوري نانو تجليل شد گفت: در سومين مسابقه فناوري نانو 3 هزار و 400 دانشجو ثبت‌نام كردند كه از اين تعداد يك‌هزار و 920 نفر خانم معادل 57 درصد و يكهزار و 461 نفر آقا معادل 43 درصد در مقاطع تحصيلي كارشناسي و تحصيلات كارشناسي ثبت‌نام كردند.

وي با بيان اينكه توزيع منابعي از شركت‌كنندگان در استان ها وجود داشته است به طوري كه از 14 استان در سومين مسابقه طي فناوري نانو شركت كننده وجود داشته است، ادامه داد: استان‌‌هاي فارس، اصفهان، خراسان رضوي و خوزستان بيشتر آمار شركت كنندگان را به خود اختصاص داده است كه 10 درصد آنان بصورت اتفرادي و 90 درصد باقي مانده به صورت گروه‌هاي دانشجويي در مسابقه  شركت كرده‌اند.

دبير سومين مسابقه طي فناوري نانو ادامه داد: از 90 رشته تحصيلي همچون شيمي، فيزيك، مهندسي مواد و فناوري نانو در اين دوره از مسابقات شركت كردند كه 60 درصد در بخش گروه‌هاي آموزشي، 26 درصد از شزكت‌ها و 6 درصد از آموزش و پورزش بوده است.

"عالمي" با بيان اينكه براي ارتقاي محتواي آموزشي و كيفيت علمي مسابقه سايت آموزش فناوري نانو طراحي شده است، اظهار داشت: در اين سايت آزمون‌هاي آزمايشي برگزار مي‌شود كه تعداد شركت‌كنندگان در آن نسبت به دوره‌هاي گذشته افزايش يافته است و امار برگزيدگان نشان مي‌دهد كه افرادي كه در اين آزمون‌هاي آزمايشي شركت كردند جزء برگزيدگان بوده است./ع2
برچسب ها: نانو ، فناوری ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار