استاد دانشگاه علامه طباطبايي گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید فضای مناسب را برای فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی به وجود آورد و تمامي درخواست‌های دانشجویان و مطالبات آنان را برای ايجاد هیئت موسس فراهم کند تا زمينه براي بلوغ فرهنگی و سیاسی بيش از پيش ايجاد شود.

"مجتبي مطهري" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مطالبات تشكل دانشجویی از رئیس‌جمهور منتخب اظهار داشت: انتظارات ما از رئیس‌جمهور منتخب مردم ايران از سويي عمل به شعارهاي مطرح شده در دوران تبليغات و گام برداشتن در راستای اهداف و گفتمان انقلاب اسلامی است؛ از سوي ديگر انتظار مي‌رود با  توجه به خلق حماسه سیاسی از سوي ملت غيور ايران در 24 خرداد، به خلق حماسه اقتصادی نیز اقدام کند.
 
وی در ادامه افزود: "حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني" باید فضای مناسب را برای فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی به وجود آورد و تمامي درخواست‌های دانشجویان و مطالبات آنان را برای ايجاد هیئت موسس فراهم کند تا زمينه براي بلوغ فرهنگی و سیاسی بيش از پيش ايجاد شود.
 
مطهري تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب بايد مدیران دانشگاهی را به گونه‌ای انتخاب كند که با شناخت هر چه بيشتر فضای دانشجویی از هرگونه سلایق نابجا و برداشت غلط از قوانین، به منظور ممانعت از فعالیت‌های دانشجویی جلوگيري کند.
 
استاد دانشگاه علامه طباطبايي در پایان با تاکيد بر لزوم وحدت در ميان مسئولان و مردم خاطر‌نشان کرد: در نظام‌هایی که ساختار مردم‌سالاری وجود دارد و هر چهار سال چرخش قدرت اتفاق مي‌افتد، ساير نهادهای حکومتي باید با حمايت از دولت‌شان، کشور را در مسیر رشد و پیشرفت سوق دهند و از هرگونه تخریب و کارشکنی و ایجاد فضایی متشنج که به نظام جمهوری اسلامی ضربه می‌زند، جلوگيري کند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار