معاون فرماندار شهرستان جم بر لزوم فرهنگ‌سازی برای مقابله با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

به گزاش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حسین مصلحی‌پور سه‌شنبه شب در نشست مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: خدمت به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و برای این مهم باید شبانه‌روزی فعالیت کنیم.

معاون فرماندار شهرستان جم افزود: نظارت بر بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهرستان جم است و به ویژه در مبارزه با قاچاق کالا بیشترین تلاش را داشته‌ایم.

وی در ارتباط با ساز و کارهای تعریف شده در مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز سه رویکرد باید مدنظر قرار گیرد که این سه رویکرد توام با هم می‌توانند به مبارزه جامع و کامل با قاچاق کالا و ارز منتهی شود.

مصلحی‌پور نخستین رویکرد در مبارزه با قاچاق را، رویکرد فرهنگی و رسانه‌ای عنوان کرد و افزود: برای حل ریشه‌ای معضل قاچاق باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود و همه مسئولین و اصحاب رسانه باید با راهکارهای فرهنگی، قاچاق را به عنوان پدیده‌ای شوم و زیان‌بار به جامعه معرفی کنند.

این مسئول رویکرد دوم را ایجاد مسیر سالم در مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر شمرد و خاطرنشان کرد: هم ساز و کارهای قانونی و هم دست‌اندرکاران متولی مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید تمام فاکتورهای سلامت را در مبارزه داشته باشند و همه دست‌اندرکاران باید سلامت مبارزه را مدنظر قرار دهند.

معاون فرماندار شهرستان جم برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان را سومین رویکرد در مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانست و بر جدیت و تلاش بیشتر متولیان در این عرصه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد فتحی امام جمعه موقت شهرستان جم نیز با تبریک اعیاد شعبانیه، بر اهمیت خدمت به مردم تاکید کرد و از متولیان خواست با عملکرد خوب خود در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم سازند.

در این نشست سایر مسئولان نیز به بیان راهکارهای خود برای مقابله با قاچاق پرداختند.
برچسب ها: عسلویه ، قاچاق ، کالا ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.