"مسئول بسيج دانشجويان دانشگاه تهران" گفت: مهم‌ترين هدف بسيج دانشجويي ارتقاي مبنای فکری دانشجویان بوده، که اين امر با مطالعه فرمايشات مقام معظم رهبری و بزرگان مبانی فکری انقلاب تحقق يافته است.

محمدهادی سلیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کارویژه اصلی بسیج دانشگاه تهران اظهار داشت: تاکتیک اتخاذ شده توسط  بسيج دانشجويي، رصد همه‌جانبه و مطالبه‌گری تخصصی در قالب کلیدواژه "نقش‌آفرینی" بود، و بر همین اساس ادغام بحث‌های سیاسی، فرهنگی، علمی با چاشنی آرمان‌خواهی و عدالت‌خواهی را از کانال مطالبه‌گری دنبال کرده‌ايم.
 
اين فعال دانشجويي با تاکيد بر رسالت اصلي دانشجويان به عنوان چشم بيدار جامعه تصريح کرد: تلاش ما نيز بر مبناي انجام درست همین رسالت بوده، و مسلما استفاده دانشجويان از کانال مطالبه‌گري موجب رشد همه‌‌جانبه ابعاد شخصيتي آنان شده است، لذا ما از دانشجویان خواسته‌ایم تا با مبنای آموخته‌هاي علمی، مطالبات انقلاب را از حالت آکادمیک در آورده و رخدادهای کشور را به صورت تخصصی دنبال کنند.
 
وي تداوم مطالبه‌گري دانشجويان را مهم‌ترین ضرورت دانست و گفت: مهم‌ترين هدف بسيج دانشجويي ارتقاي مبنای فکری دانشجویان بوده، که اين امر با مطالعه فرمايشات مقام معظم رهبری، بزرگان مبانی فکری انقلاب و فضای تاریخی در عرصه‌های  سیاسی، اجتماعی و فرهنگی توسط دانشجويان تحقق يافته است.
 
مسئول بسيج دانشجويان دانشگاه تهران در پايان با اشاره به درک صحیح مسائل در قالب کلیدواژه "نقش‌آفرینی" خاطرنشان کرد: بسيج دانشجويي دانشگاه تهران بر اساس محوریت علمي حکومت دینی، تاریخ شیعه در ايران، فرهنگ اسلامی و بعد سیاسی را پيگيري کرده است، و درصدد هستيم تا در تعطيلات تابستان با برگزاري اردوها و نشست‌های مطالعاتی بنیه اعتقادی، معرفتی دانشجویان را ارتقاء ببخشيم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بسیج ، دانشگاه ، ارتقا ، فکر ، مطالبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار