جبهه سي ام ژوئن متشکل از مخالفان دولت "محمد مرسي" رييس جمهور مصر که از سوي کارزار "تمرد" رهبري مي شود امروز با انتشار بيانيه اي اعلام کرد که "محمد البرادعي" نامزد پيشين انتخابات رياست جمهوري را بعنوان سخنگوي خود برگزيده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اهرام آنلاين، اين جبهه امروز با انتشار بيانيه اي اين خبر را اعلام کرده است و در ادامه خاطر نشان ساخته که از اين پس البرادعي ميانجي ميان دولت و مخالفان مصري خواهد بود. 

جبهه سي ام ژوئن در ادامه بيانيه خود افزوده است "ما از تمام مردم مصر مي خواهيم که در راهپيمايي سرنوشت ساز امروز در مقابل مقر کابينه، شوراي قانونگذاري (پارلمان)، کاخ رياست جمهوري و در ميدان تحرير گردهم آيند." اين جنبش در ادامه بيانيه خود تاکيد کرده که تا زمان کناره گيري "محمد مرسي" رييس جمهور مصر از قدرت اعضايش در خيابان ها خواهند ماند. 
روز يکشنبه کارزار "تمرد" با انتشار بيانيه اي ضرب الاجلي را براي مرسي تعيين کرده بود و اعلام کرد که تا ساعت 5 عصر امروز به وي مهلت داده تا استعفاي خود را اعلام کند. 
"محمد البرادعي" رييس پيشين آژانس بين المللي انرژي اتمي و دبيرکل کنوني حزب "الدستور" مصر مي باشد. وي همچنين در کنار "حمدين صباحي" و "عمر موسي" از چهره هاي شناخته شده جبهه "نجات ملي مصر" به شمار مي رود. 
برچسب ها: محمد ، البرادعی ، مصر ، مخالفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار