رئیس فدارسیون دوچرخه سواری کشورمان گفت: پس از گذشت 7 ماه تلاش بی وقفه کادر فدراسیون و ملی پوشان و رکابزنان تیم های مطرح دوچرخه سواری در تمامی میادین داخلی و خارجی توانستیم مزد زحماتمان را بگیریم.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از آذر سال گذشته تمامی مسابقات دوچرخه سواری تا به امروز برگزار شده که عملکرد هفت ماهه فدراسیون کشورمان از جمع بندی امتیازات رکابزنان در مسابقات و تورهای مختلف در رده های جهانی و قاره ای از سوی اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری محاسبه و اعلام شد که با پشت سر گذاشتن کشورهای قدرتمند آسیا از جمله ژاپن، هنگ کنگ، در صدر جدول رده بندی برترین فدراسیون های قاره کهن قرار گرفتيم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه افزود: در سال 2012 ، دوچرخه سواری ایران جزو 18 کشور مطرح شناخته شده بودند که از لحاظ توسعه دوچرخه سواری توانستیم حرف اول را بزنیم و در سال 2013 پس از یکسال تلاش بی وقفه کادر فدراسیون رکابزنان و تیم های مطرح باشگاهی مخصوصا تیم پتروشیمی بتوانیم در سطح قاره آسیا جزو برترین فدراسیون های قاره کهن قرار بگیریم.

وي خاطر نشان کرد: همچنین در رده بندی و بخش انفرادی قادر میزبانی، رکابزن کشورمان با 200 امتیاز در رتبه چهارم برترین رکابزنان آسیا قرار گرفت و امید کلاهدوز با 109 امتیاز در جایگاه نهم ایستاد و علی خادمی و معظمی هم به ترتیب با 100 .86 امتیاز در رتبه های یازدهم و سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند و در بخش تیمی هم پتروشیمی تبریز با 416 امتیاز پس از تیم های ژاپن در رتبه دوم قرار دارد که باید با تلاش مضاعف بتوانیم با حضور فعال خودمان در پایان سال 2013 کشورمان در فدراسیون جهانی به نتایج بهتر و ارتقا جایگاه برسیم. همچنين ما حدود 200 امتیاز از کشورهای ژاپنی و مالزی جلوتر بوده و شرایط بهتری را داريم.

قمري ادامه داد: معمولاً در مسابقات باشگاهی و بین المللی انگیزه در میان رکابزنان وجود دارد و وقتی دوچرخه سواران در سطح جهان و باشگاهی مطرح مثل دوچرخه سوار کشورمان جذب باشگاه های حرفه ای می شوند و جذبشان در بخش های مختلف همان انگیزه برایشان می باشد و فدراسیون هم قطعاً از ملی پوشان کشورمان حمایت های مناسبی در جایگاه های مختلف ورزشی خواهد داشت.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در خصوص عملکرد ضعیف هیئت دوچرخه سواری تهران تأکید کرد: در تماس های مکرر با رئیس هیئت تهران خواستار آن شدیم که هرچه سریعتر به وضعیت نابه سامان دوچرخه سواری این هیئت رسیدگی کند ولی بیشتر اوقات رئیس هیئت (آهنگرانی) یا در دفتر خود نبودند یا در جاسه حضور داشتند.

قمري اظهار داشت: هنوز در یک اداره کل اولویت کاری اختصاص به هیئت استان دارد، مشخص نیست؛ مگر بخش عمومی ورزش یک هیئت در اولویت نیست که پس از 8 ماه مسئولان هیئت دوچرخه سواری تهران نتوانستند یک جلسه برگزار کنند تا هرچه زودتر به اوضاع این هیئت سر و سامان دهند من متأسفم که مسئولین این هیئت بدون در نظر گرفتن مسئولیتشان عواقب کار را نادیده گرفتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نامه ای که به وزارت خانه زده شد خواستار آن شدیم تا مسئولین هرچه زودتر به اوضاع هیئت دوچرخه سواری استان تهران رسیدگی کنند تا آسیبی بیشتر از این به رکابزنان وارد نشود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار