شبکه الکوثر در طول ایام ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای را برای مخاطبان گروه سنی کودک و نوجوان پیش بینی کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثریکی از این برنامه ها مسابقه تلفنی فانوس رمضان نام دارد که با ساختار زنده برای نوجوانان تهیه شده است.
هدف از این برنامه ارتقای سطح اطلاعات مورد نیاز این گروه سنی است به این شکل که یک بخش از سوالات برنامه اطلاعات عمومی بوده و بخش دیگر براساس مناسبت های ماه مبارک رمضان طراحی شده است.
برنامه دیگر گروه کودک شبکه الکوثر که برای این ایام تهیه شده است حکایات نام دارد که در 25 قسمت 5 دقیقه ای در دکوری با حال و هوای رمضانی و برای مخاطب گروه سنی خردسال تولید شده است. در این برنامه یک قصه گو به بیان روایاتی از زندگی پیامبران الهی و ائمه اطهار(ع)می پردازد و در حین روایت قصه ها ،صحنه های مربوط به آن داستان به صورت نقاشی به نمایش در می آید.
براساس این گزارش برنامه دیگری به نام اقلام ملونة در 30 قسمت 2 دقیقه ای نیز تهیه شده که به بیان مناسبت های هر روز می پردازد.علاوه بر موارد ذکر شده برنامه اطفال الاسلام رمضان نیز که در 60 قسمت 2 دقیقه ای به تلاوت قرآن و دعای فرج و ادعیه روزانه توسط کودکان و نوجوانان اختصاص دارد ، از شبکه الکوثر پخش می گردد.
لازم به ذکر است برنامه اقرب من در 30 قسمت 2 دقیقه ای مناجات های دلنشین بین خالق و مخلوق را به تصویر می کشد.
گفتنی است علاوه بر موارد ذکر شده کلیپ های رمضان ، انیمیشن های دینی و... از آیتم هایی است که در برنامه زنده لیمون در ایام ماه مبارک رمضان از آنتن الکوثر پخش می گردد./ي2

برچسب ها: الکوثر ، ماه رمضان ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.