مربی سابق دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال تمام امکانات مهیا است و پرسپولیس دیگر بهانه ای ندارد و باید قهرمان شود.

 وحید قلیچ مربی سابق دروازه بان های پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: زمانی که ما در پرسپولیس بودیم ، نه پول بود و نه امکانات، ما هیچ نداشتیم اما با غیرت و تعصب بچه ها نتیجه می گرفتیم و قهرمان می شدیم اما پرسپولیس الان همه چیز دارد و قهرمان نمی شود چرا پرسپولیس که  هم پول دارد ، هم امکانات و هم ستاره قهرمان نمی شود؟ پرسپولیس امسال دیگر بهانه ای ندارد و باید قهرمان شود چون صبر هواداران  تمام شده است.

 وی افزود: امسال سرمربی تیم به موقع انتخاب شد و تمرینات هم طبق برنامه شروع شده و دیگر  فکر نکنم  مشکل و بهانه ای باشد پرسپولیس دو سال است که هوادارانش را اذیت کرده و ناراحت می کند رویانیان در این دو سال خیلی هزینه کرده اما نتیجه نگرفته و فکر می کنم امسال دیگر باید نتیجه بگیرد چون طاقت طرفداران پرسپولیس تمام شده است و منتظر قهرمانی تیم محبوب شان هستند.

 قلیچ در پایان گفت: علی دایی کار سختی در فصل جدید دارد چون تراکتور سازی، سپاهان، فولاد و استقلال خیلی خوب  تیم بسته اند و با قدرت وارد مسابقات می شوند و اگر دایی نتواند از اول کار را محکم و با  قدرت شروع کند به مشکل خواهد خورد  امسال یکی از سخت ترین سالهای پرسپولیس  است و اگر دایی کوچک ترین  لغزشی داشته باشد، موفق نمی شود./آق



برچسب ها: پرسپولیس ، دیگر ، بهانه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار