امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، یک هزار و 390 واحد مسکن مهر دزفول افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، یک هزار و 390 واحد مسکن مهر دزفول افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

واحدهای پیش ساخته به صورت خود مالک در دزفول و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت چون شهرهای امام و میانرود نیز جزو واحدهای مسکن مهر هستند که با حضور معاون اول رئیس جمهور امروز مورد بهره برداری قرار می گیرند.

این تعداد واحد مسکن مهر شامل واحدهای مسکونی ساخته شده در کوی آزادگان، اندیشه و زیباشهر قرار دارند.

در سایت مسکن مهر دزفول، عملیات احداث 2 هزار و 312 واحد مسکن مهر در حال انجام است که تعدادی از این واحدها در مراحل پایانی ساخت قرار دارند.

حضور در دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنایع تکمیلی که در ماهشهر برگزار می‌شود نیز از جمله دیگر برنامه‌های امروز رحیمی است که تا دقایقی دیگر محقق می‌شود.

دومین همایش بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنایع تکمیلی پتروشیمی استان خوزستان از امروز به مدت دو روز در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه قرار است این همایش با سخنرانی معاون اول رئیس جمهور گشایش یابد.

در این همایش علاوه بر معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه، استاندار خوزستان، مدیران ارشد شرکت‌های پتروشیمی و جمع زیادی از مدیران و کارشناسان سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین نقش‌آفرینان و برنامه‌ریزان حوزه صنایع تکمیلی پتروشیمی شرکت می‌کنند.

دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنایع تکمیلی پتروشیمی استان خوزستان با همکاری دفتر توسعه صنایع تکمیلی، استانداری خوزستان، سازمان صنعت و معدن و تجارت خوزستان، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان، سازمان امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شده است.

معاون اول رئیس جمهور صبح امروز برای افتتاح 8 هزار واحد مسکن مهر استان، پنج پروژه بندری و حضور در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان حضور یافته است./ج1

برچسب ها: همایش ، پتروشیمی ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.