سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت: بهتر از برگزاری مجمع ریاست فدراسیون کشتی به بعد از انتخاب وزیر جدید ورزش موکول شود.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: وقتی قرار است در ماه آینده تغییراتی در رأس وزرات ورزش صورت گیرد پس برگزرای مجمع چه سودی خواهد داشت،ضمن آنکه ما در شهریور ماه رقابتهای جهانی را پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بعد از حضور در تیم ملی به عنوان سرپرست بنا به دلایل مختلفی اردونشینان با حواشی زیادی روبرو بودند و در واقع شرایط خیلی آشفته بود.

مشتاقی تصریح کرد: پس از چند ماه تلاش موفق شد یم تا اندازه زیادی آرامش را به فضای اردوهای تیم ملی برگردانیم هر چند در ابن راه برخی دوستان کم لطفی هایی نیز داشتند.

وی افزود: اما مثل این که قرار نیست حواشی از کشتی فاصله بگیرد چرا که مطرح شدن برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی فضای فنی را نیز تحت تأثیر قرار داده هر چند ما اجازه نمی دهیم ملی پوشان به این مسائل ورود کنند اما واقعیت امر این است که همه اهالی کشتی نگران وضعیت فعلی این رشته هستند.

دارنده مدال طلای بازی های های آسیایی 1974 تهران تاکید کرد:برگزاری مجمع در شرایط کنونی فقط به ضرر کشتی است و هیچ کمکی به اهالی این رشته نخواهد کرد چرا که شما در نظر بگیرید وقتی تا یک ماه آینده قرار است دولت و وزرای جدید سر کار آیند چه تضمینی وجود دارد که وزیر ورزش از رئیسی که در مجمع رأی آورده حمایت کند و یا این که  اهدافشان با هم یکی باشد.

مشتاقی با بیان این که در حال حاضر به اندازه کافی کشتی مشکلات دارد خاطرنشان کرد:من همواره موافق برگزاری مجمع بوده و هستم چرا که اعتقاد دارم اداره فدراسیونی چون کشتی به صورت سرپرستی مفید واقع نخواهد بود اما باور کنید در شرایط کنونی این انتخابات فقط آرامش را از کشتی دور خواهد کرد به همین دلیل امیدورام مسئولان وزرات ورزش در این 40، 50 روز باقیمانده تا مسابقات جهانی 2013 بوداپست هیچ اقدامی مبنی بربرگزاری مجمع فدراسیون کشتی انجام ندهند.
برچسب ها: مشتاقی ، کشتی ، مجمع ، وزیر ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار