عضو هيئت رئيسه کميسيون بهداشت و درمان با اشاره به لزوم رسيدگي مجلس به قيمت دارو گفت: این کميسيون بعد از تعطيلات مجلس، کار نظارت را به طور جدي دنبال مي‌کند، چرا که بخشي از فعاليت مجلس بعد نظارتي دارد.

"احمد آريايي‌نژاد" نماينده مردم ملاير در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزايش قيمت دارو گفت: متاسفانه در يک سال اخير بي‌نظمي‌هايي در قيمت کالاها در بازار ديده مي‌شود که دارو نیز جزو آن‌هاست.

وي ادامه داد:‌ عدم نظارت بر بازار و داروخانه‌ها و تحريم‌هاي دارويي غرب از علل اصلي افزايش قيمت دارو است که يک نهاد بايد متولي رسيدگي به اين مسئله باشد.

عضو کميسيون بهداشت و درمان اظهار داشت: غرب در حالی که دَم از حقوق بشر مي‌زند با تحريم‌هاي ناجوانمردانه خود تيشه به ريشه بشريت زده است.

آريايي‌نژاد با اشاره به لزوم رسيدگي مجلس به قيمت دارو افزود: مجلس و کميسيون بهداشت و درمان بعد از اين تعطيلات، کار نظارت را به طور جدي دنبال مي‌کنند، چرا که بخشي از فعاليت مجلس بعد نظارتي دارد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: همه بايد تلاش کنيم تا در حوزه کالاهاي استراتژيک و دارويي به خصوص داروي بيماري‌هاي سخت به خودکفايي و استقلال برسيم تا از هيچ تحريمي در اين حوزه آسيب نبينيم.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار