رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران از توزيع 100 تن مرغ منجمد و 100 تن برنج در سطح بازار اين شهرستان به منظور تعديل قيمت‌ها در ماه مبارك رمضان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، رضا شريفي در جلسه ستاد تنظيم بازار اين شهرستان اظهار كرد: طرح توزيع اقلام و كالاهاي مورد نياز خانواده‌ها در ماه رمضان با هدف تنظيم بازار و حمايت از مصرف‌كنندگان صورت مي‌گيرد.

وي با اشاره به اجراي اين طرح در طول ماه مبارك رمضان افزود: با توجه به نياز بازار و تقاضاي مردم، اين روند به طور تقريبي تا پايان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

شريفي بيان كرد: به منظور تأمين كالاهاي مورد نياز مردم براي ماه مبارك رمضان افزون بر 100 تن مرغ منجمد به قيمت مصوب دولتي و 100 تن برنج به قيمت مصوب توزيع مي‌شود.

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران ابراز داشت: توزيع مرغ منجمد دولتي و برنج به مناسبت ماه رمضان در افزون بر 10 فروشگاه اين شهرستان صورت مي‌گيرد. شريفي يادآور شد: در حال حاضر نيز از نظر فراواني مرغ گرم مشكلي در سطح بازار گچساران وجود ندارد.

وي گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با همكاري بازرسان مجمع امور صنفي، بر روند توزيع كالا در بازار نظارت مستمر دارند.

شريفي با تأكيد بر لزوم همكاري هر چه بيشتر مردم در اين زمينه تصريح كرد: طرح تشديد نظارت بر بازار گچساران پس از ايام نوروز در دو مقطع زماني 10 روزه اجرايي شد كه با توجه به فرا رسيدن ماه رمضان نيز اين طرح به طور مجدد اجرايي و با متخلفان صنفي برخورد مي‌شود.

وي يادآور شد: نظارت ويژه بر روند توزيع مرغ، برنج و اقلام پرمصرف به ويژه در ماه رمضان از مهم‌ترين اولويت‌هاي اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران است.
برچسب ها: بازار ، تجارت ، مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار