رئيس پليس فتاي استان يزد از دستگيري عامل انتشار عکس‌هاي دختران جوان در شبکه‌هاي اجتماعي خبر داد و گفت: متهم بيان داشت که دختر جوان به تقاضاي دوستي بي‌توجهي مي‌کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ"زارع پور" رئيس پليس فتا يزد گفت: پيرو شکايت دختري جوان مبني بر هتک حرمت اينترنتي وي در فضاي مجازي، موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت. 

سرهنگ زارع پور در تشريح اين خبر گفت: بنابر اظهارات شاکيه و بررسي هاي انجام شده مشخص شد فردي عکس هاي خصوصي وي را در يکي از شبکه هاي اجتماعي منتشر کرده و با ارسال ايميل هايي توهين آميز براي شاکيه و دوستانش موجب هتک حرمت وي شده است.
 
رييس پليس فتا يزد افزود: پس از بررسي هاي فني و تخصصي متهم که از همکلاسي هاي شاکيه بود شناسايي و دستگير شد ، متهم در بازجويي هاي بعمل آمده به جرم خود اقرار و انگيزه خود را انتقام گيري به علت بي توجهي شاکيه به تقاضاي دوستي با وي عنوان کرد. 

اين مقام انتظامي به جوانان توصيه کرد اطلاعات و عکس هاي خصوصي خود را در شبکه هاي اجتماعي قرار نداده ، همچنين از پاسخگويي به ايميل هاي ناشناس و برقراري دوستي و ارتباط در فضاي مجازي با افرادي که هويت واقعي آنها مشخص نمي باشد خودداري کنيد.

برچسب ها: فتا ، رئیس ، شکایت ، جوان ، مبنی ، مجازی ، دختر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار