دبیر شورای ترافیک استانداری البرز گفت: ایجاد پایانه های مسافر بری در مکان های مختلف شهر کرج و نیز انتقال و نظارت بر خطوط پایانه های مسافر بری کرج –تهران ضروری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجتبی عسگری با بیان این مطلب افزود: با توجه به توسعه شهر از لحاظ فاکتورهای جمعیتی، لزوم ایجاد پایانه های مسافر بری در مکان های مختلف شهری ضروری است.
وی با تأکید بر واگذاری خطوط تاکسی های خطی کرج- تهران به سازمان پایانه ها، تحقق این امر را ضروری دانست و اظهار داشت: مسئولیت انتظام بخشی به فعالیت های تاکسی خطی منتهی به تهران با توجه به اینکه این حوزه ها کرج است باید بر عهده سازمان پایانه های مسافر بری شهرداری کرج قرار گیرد.
عسگری با بیان اینکه این فرآیند باید توسط شهرداری های استان عملیاتی شود تصریح کرد: تمامی شهرداران بایستی این مهم را در دستور کار خود قرار داده تا به فضل الهی این موضوع در سطح استان البرز محقق گردد.
وی در پایان در ارتباط با ساماندهی تاکسی های خطوط مختلف شهر که مسافران را به پایتخت منتقل می کنند، گفت: رسیدگی به وضعیت کلیه تاکسی های تحت پوشش سازمان تاکسی رانی شهرداری تهران در اسرع وقت تنها با همکاری و مساعدت سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران میسر است. /ف
برچسب ها: شهرداری ، مساعدت ، تاکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار